Si të kuptoni nëse duhet të punësoni një konsulent shitjesh?! - Business Magazine Albania

Si të kuptoni nëse duhet të punësoni një konsulent shitjesh?!

konsulent shitjesh

Nëse po luftoni për të një vrull shitjesh ose keni një qëllim sfidues që duhet të arrini, mund të konsideroni punësimin e një konsulenti shitjesh. Konsulentët e shitjeve kanë potencialin t’ju ndihmojnë të rivlerësoni dhe rindërtoni të gjithë qasjen tuaj ndaj shitjeve (dhe fushave të lidhura me të si marketingu), por ata gjithashtu priren të jenë të shtrenjtë, veçanërisht për pronarët e bizneseve të vogla.

Pra, kur ia vlejnë paratë për të punësuar një konsulent për shitjet?

Konsulenca e shitjeve B2B është një fushë e gjerë dhe konsulentë të ndryshëm do të kenë qasje të ndryshme. Për disa, konsultimi është një marrëveshje afatshkurtër, e përcaktuar nga një auditim i përpjekjeve tuaja aktuale të shitjeve dhe një sërë rekomandimesh se si të përmirësoheni. Për të tjerët, konsultimi është një partneritet afatgjatë, i përcaktuar nga bashkëpunimi dhe mbështetja e vazhdueshme.

Konsulentët e shitjeve mund t’ju ndihmojnë me një kombinim të nevojave të brendshme, të cilat mund të përfshijnë auditimin dhe rishikimet. Konsulentët do të marrin kohë për të rishikuar përpjekjet tuaja aktuale, për të analizuar dështimet tuaja dhe për të vënë në dukje dobësitë dhe të metat që po ju pengojnë aktualisht. Kjo perspektivë e paanshme, është e vështirë për t’u përsëritur me burime të brendshme.

Konsulentët mund t’ju ndihmojnë gjithashtu të krijoni ide të reja, të tilla si strategji të reja për të provuar, kopje alternative për të eksperimentuar dhe sisteme dhe mjete të reja për t’u përdorur, në mënyrë që të shikoni rezultate më të mira. Do të punoni së bashku për të krijuar një plan më të mirë për të ecur përpara.

Disa konsulentë do të ofrojnë gjithashtu njohuritë dhe ekspertizën e tyre, duke trajnuar dhe edukuar stafin tuaj për t’u bërë shitës më të mirë. Ata mund t’ju lidhin me ekspertë dhe burime të tjera, si një firmë marketingu me shërbim të plotë.

Lexoni: Ermista Grabocka-Custer nga kimiste në një menaxhere marketingu me fushata në Super Bowl për PespiCo

Megjithatë, duhet të dini ka disa kufizime. Konsulentët e shitjeve nuk mund ta ndryshojnë biznesin tuaj për ju. Ata mund t’ju ndihmojnë të përcaktoni mënyrën më të mirë për të ndryshuar biznesin tuaj, por nuk mund të ndërhyjnë dhe ta ndryshojnë atë për ju. Ndryshimi duhet të vijnë nga brenda.

Ata gjithashtu nuk mund të rrisin shitjet menjëherë. Shumica e konsulentëve optimizojnë për një periudhë afatgjatë; ata nuk janë në gjendje të transformojnë biznesin tuaj brenda natës. Së fundi, ata nuk mund të garantojnë rezultate. Ndërsa do të përpiqen të sigurojnë rezultatet më të mira të mundshme, shumica e konsulentëve nuk mund të ofrojnë garanci strikte se sa do të rriten të ardhurat.

Për sa u përket kostove, konsulentët e shitjeve variojnë nga të përballueshëm deri në tepër të shtrenjtë. Në njëfarë niveli, çmimi lidhet me aftësinë, konsulentët me përvojë të shitjeve me qindra klientë të lumtur priren të paguhen më shumë se konsulentët fillestarë. Thënë kështu, opsioni më i shtrenjtë nuk është gjithmonë opsioni më i mirë. Nëse ju tarifojnë mbi bazën e projektit, mund të prisni të paguani disa mijëra dollarë minimalisht, deri në qindra mijëra dollarë për projekte intensive në shkallë të gjerë.

Shpenzimet e punësimit të një konsulenti duhet të shihen në raport me rezultatet që ka gjasa të sjellin. Mund të duket si një shpenzim i paarsyeshëm të paguash 50,000 dollarë për një marrëveshje konsultimi, por nëse ai është në gjendje të rrisë shitjet me 150,000 dollarë në vit, ia vlen.

Pra, cili është përfundimi këtu? Kur ia vlejnë paratë për punësimin e një konsulenti shitjesh?

Kur biznesi juaj ka provuar tashmë gjithçka për t’u rritur

Ju keni shumë potencial për të përmirësuar biznesin tuaj në mënyrë të pavarur dhe të brendshme, nga punësimi i njerëzve të rinj deri te rishikimi i burimeve të reja. Nëse keni eksperimentuar me mijëra taktika të reja dhe ende nuk keni marrë rezultatet që dëshironi, një konsulent mund të jetë linja juaj e fundit e mbrojtjes.

Kur jeni duke mbetur prapa konkurrencës tuaj

Nëse konkurrenca po ju tejkalon në çdo dimension përkatës, do t’ju duhet të bëni diçka drastike nëse doni të vazhdoni. Kjo mund të nënkuptojë inovacionin e një produkti ose shërbimi të ri, ose mund të nënkuptojë marrjen e një opinioni të jashtëm për t’ju ndihmuar të riformoni dinamikën tuaj të brendshme.

Kur ndiheni të sigurt në një konsulent të caktuar

Jo të gjithë konsulentët e shitjeve janë në gjendje t’ju ndihmojnë. Është plotësisht e mundur të paguash 100 dollarë në orë për një gjeni që mund të riformësojë qasjen tënde ndaj shitjeve, ose të paguash 100,000 dollarë për një artist mashtrues që të humb kohën. Vetëm kur ndiheni të sigurt në një konsulent të caktuar, duhet të ecni përpara.

Kur mund të toleroni rrezikun

Gjithmonë ekziston rreziku i dështimit. Mos shpenzoni para për një konsulent nëse do të rrezikojë dukshmëm të ardhmen e biznesit tuaj.

Konsulentët e shitjeve nuk janë masa e duhur për çdo biznes, as nuk janë zgjidhja për çdo problem shitjeje dhe marketingu. Por, nëse gjeni partnerin e duhur dhe jeni duke luftuar që biznesi juaj të rritet, ia vlen të shpenzoni.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0