Si të krijojmë ekipe efektive? - Business Magazine Albania

Si të krijojmë ekipe efektive?


Pyetja: Si të krijojmë ekipe efektive? fillimisht u shfaq në Quora: vendi ku fitohen dhe ndahen njohuri dhe njerëzit mësojnë nga njëri tjeri dhe kuptojnë më mirë botën.

Përgjigje nga Risto Siilasmaa, Kreu i Nokia dhe F-Secure, Autori i Transformimit të Nokia.

Lexoni: Marketingu dhe Shitjet si një ekip i vetëm

Filloni duke rënë dakord për një kod sjelljeje: Cilat janë parimet se si do t’i merrni vendimet? Cilat janë vlerat që ju ndani? Si do të veproni?

Të paturit e një qëllimi të përbashkët është mënyra më e mirë për të bërë së bashku një ekip. Kjo mund të hapë rrugët në shumë situata të vështira. Gjeni këtë qëllim dhe rekrutoni njerëz me të cilët bini dakord për këtë qëllim.

Në bordin e Nokia-s, ne kemi një seri udhëzimesh që i quajmë “Rregullat e Artë”. Rregulli i parë dhe më kryesor është: Gjithmonë supozoni qëllimet më të mira nga veprimet e të tjerëve. Kjo do të krijojë themelin e besimit dhe respektin reciprok. Rregullat e Artë nuk janë gdhendur në gur. Ato janë një guidë mjaft fleksibël për t’u përshtatur në situata të ndryshme dhe për çdo lloj kërkese. Çdo vit, para Mbledhjes së Përgjithshme Vjetore, i rishikoj rregullat me bordin e drejtorëve, kërkoj ide nga kolegët e mi dhe përpiqem të mendoj nëse ne mund ose duhet të ndryshojmë rregullat për të pasqyruar më mirë sfidat me të cilat po përballemi, gabimet që kemi bërë gjatë vitit të kaluar dhe për të shmangur keqkuptimet e ardhshme.

Lexoni: Si të motivoni ekipin tuaj në kohë të vështira?

burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0