Bilanci midis teknologjisë dhe ndërveprimit njerëzor në vendin e punës është thelbësor. Ndërsa lundroni në ndërthurjen e teknologjisë dhe ndërveprimin personal në vendin tuaj të punës, zbuloni se si ta bëni teknologjinë të funksionojë për anën njerëzore të ekipit tuaj, jo vetëm për qëllimet e produktivitetit.
Efikasitet, produktivitet, metrikë. Këto tre fjalë shpesh lidhen me teknologjinë në vendin e punës. Sipas një ankete të realizuar nga Deloitte 2023 Global Human Capital Trends, mbi 90% e drejtuesve të biznesit pranojnë rolin imperativ të teknologjisë në përmirësimin e rezultateve të punës dhe dinamikën e ekipit. Megjithatë, me gjithë avantazhet e tyre, duhet që mjetet teknologjike në vendin e punës të shikohen nga një këndvështrim tjetër. Kjo do të thotë, si do të ndihmojë teknologjia të na nxjerrë në pah njerëzimin në punët e përditshme?
Kjo pyetje nuk është retorike. Nuk mund të lejoni të humbisni humanizmin tuaj. Vërtet teknologjia është një nevojë, por vetëm si ndihmë. Pa njerëz që jetojnë dhe marrin frymë, asnjë organizatë nuk mund të përdorë plotësisht asnjë software, program apo inovacion. Këto ditë, kur përparimet teknologjike duket se ndodhin çdo orë, shumë punëdhënës po harrojnë rëndësinë e vendosjes së njerëzve në radhë të parë, dhe rrjedhimisht harrojnë se kur kujdesesh për punonjësin, ata do të kujdesen për gjithçka tjetër. Punëdhënësit duhet të fillojnë të bashkojnë njerëzimin në teknologjinë e tyre sot. Në fund të fundit, në një epokë të punës në distancë dhe hibride, izolimi dhe shkëputja e punonjësve mund të ndodhë shpejt. Teknologjia ose mund të rrisë ndjenjat e vetmisë dhe ndarjes ose të bashkojë punëtorët.
Ndërtimi i një kulture teknologjik-pozitive, së pari tek njerëzit
Në fund të fundit, bota po ndryshon. Megjithatë, teknologjia nuk është e vetmja gjë që evoluon, njerëzit janë gjithashtu. Njerëzit meritojnë të shihen po aq sa një investim i qëndrueshëm sa një pjesë e pajisjeve ose software-ve.
Por, ku mund të filloni të lëvizni gjilpërën dhe të gjeni kryqëzimin midis teknologjisë së kompanisë suaj dhe lidhjes njerëzore të ekipit tuaj? Kërkoni vende ku mund të mbështeteni në teknologjinë për të përmirësuar nevojat dhe përvojat e njerëzve. Kjo mund të duket si më poshtë:
1. Mësoni se çfarë e bën secilin anëtar të ekipit të shënojë
Çdo anëtar i ekipit ka preferenca unike për stilin e punës. Këto janë shpesh më të dukshme kur punonjësit dhe drejtuesit punojnë krah për krah. Megjithatë, ato nuk janë gjithmonë aq të qarta brenda grupeve virtuale të punës. Kjo është arsyeja pse të gjithë liderët duhet të punojnë me zell në zhvillimin e marrëdhënieve të vërteta, të respektueshme reciproke me raportet e tyre të drejtpërdrejta. Merrni komunikimin. Të kuptuarit e preferencave unike të komunikimit të secilit anëtar të ekipit, nga formati që ata preferojnë, si emailet, tekstet ose memo zanore, deri tek sa shpesh dëshirojnë të përditësohen, është thelbësore në mjedisin e sotëm hibrid të punës. Thelbi i kësaj zgjidhjeje është se udhëheqësit nuk kanë qenë kurrë në gjendje t’i përshtatin mesazhet e tyre personaliteteve të ndryshme të punonjësve siç mund të bëjnë tani. Duke qenë të qëllimshëm, udhëheqësit mund të gëzojnë lidhje më të forta me njerëzit e tyre dhe të përdorin zgjidhje teknologjike për të ndihmuar të gjithë të bëhen efikas dhe efektiv.
2. Krijoni hapësirë për biseda
Biseda personale shpesh kalon anash mes ekipeve të largëta. Në vend që ta çoni këtë deri në pashmangshmëri, krijoni hapësirë në fillim të takimeve te ekipet ose Zoom për të diskutuar se çfarë po ndodh në jetën e secilit. Të lënit mënjanë 5 minuta “bisedë familjare” për t’i hapur rrugë 55 minutave “bisedë biznesi” është një shkëmbim i mirë. Ose merrni një faqe nga GitLab. Ata inkurajojnë në mënyrë aktive të punësuarit e rinj që të planifikojnë biseda virtuale për kafe me kolegët gjatë hyrjes së tyre në bord për të promovuar komunikimin joformal. Gjatë ballafaqimit, biseda mund të jetë po aq e personalizuar. Prandaj, axhenda e dedikuar duhet të përqendrohet te punonjësi, jo te mbikëqyrësi. Përqendrimi në nevojat e punonjësit nxit një dialog të dyanshëm. Ai gjithashtu vendos një pjesë të përgjegjësisë mbi punonjësit për të udhëhequr pikat e bisedës. Mbani mend: Ndërveprimet joformale mund të luajnë role kritike në lidhjen ekipore dhe punonjës-udhëheqës.
3. Mbani seanca ekipore për të folur për mundësitë e teknologjisë
Një teknikë tjetër për të thyer barrierat në vendin e punës për anëtarët e ekipit që jetojnë në sinkron me teknologjinë është të flitet për transformimin dixhital. Të flasësh për të i lejon të gjithë të tingëllojnë dhe të ndërtojnë besim. Kjo është veçanërisht e rëndësishme duke pasur parasysh se 54% e njerëzve thonë se nuk e kanë idenë se si kompania e tyre po përdor AI dhe se mungesa e transparencës është një problem real. Ai nënvizon domosdoshmërinë për komunikim të qartë rreth mënyrës se si teknologjitë, si AI, po përdoren dhe ndikimin e tyre në rolet individuale. Teknologjia, veçanërisht ndërprerjet më të reja si AI , mund të duken frikësuese dhe të frikshme. Njerëzit mund të fillojnë të shqetësohen se do të zëvendësohen nëse nuk funksionojnë 24/7. Detyra juaj është t’u tregoni atyre se është në rregull që ata të jenë njerëz. Bëni një shëtitje. Lëreni tavolinën për të kryer një detyrë personale. Njihuni me një mik. Përqendrohuni në rezultatet kundrejt kohës.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.