Serena Williams, si i zgjedh kompanitë për të investuar?! - Business Magazine Albania

Serena Williams, si i zgjedh kompanitë për të investuar?!

Serena Williams

Serena Williams ka qenë investitore në kompanitë e fazës së hershme, që kur themeloi Serena Ventures me bazë në San Francisko në 2014. Firma e kapitalit sipërmarrës tashmë ka një portofol prej 60 kompanish, duke përfshirë SendWave, MasterClass dhe Daily Harvest. Në mars të 2022, ata mblodhën një fond 111 milionë dollarë për të investuar të themeluesit e pa përfaqësuar.

Më 21 korrik, Williams, së bashku me sipërmarrës dhe investitorë të tjerë, u ulën me Candice Matthews Brackeen, themeluese dhe CEO e firmës VC Lightship Capital, gjatë Black Tech Week në Cincinnati për të diskutuar llojet e kompanive për të cilat ajo është e interesuar dhe se si themeluesit mund ta paraqesin idenë e tyre tek ajo. Më poshtë janë disa pika kryesore.

Lexoni: Kush qëndron pas “House of Zana”, marka e cila mundi Zara-n në një gjyq për markën tregtare

Kompanitë që prekin drejtpërdrejt njerëzit

Ndërsa Serena Ventures ka investuar në një gamë të gjerë kompanish, Williams thotë se ajo është veçanërisht e interesuar për ato që “ndikojnë tek njerëzit e përditshëm në mënyra të ndryshme”, si fintechs. Ajo shprehu gjithashtu interesin e saj për kompanitë që ndodhen ose bëjnë biznes në Afrikë dhe thotë se do të donte të rriste portofolin e saj të startup-ve afrikane. “Unë besoj shumë që njerëzit me ngjyrë të investojnë në Afrikë,” thotë Williams. “Kjo është vërtet e rëndësishme për mua.”

Kompanitë me premisën e rritjes

Fillimisht, kur Williams po investonte me paratë e saj, ajo ishte më pak e shqetësuar për rrezikun e përfshirë, sepse humbja e tij do të ndikonte vetëm tek ajo. Ngritja e një fondi ndryshon ekuacionin, thotë ajo. Një kompani duhet të tregojë premtime që në fillim. Dhe nëse nuk ndodh, nuk ia vlen rreziku. “Unë shikoj kompaninë dhe gjëja e parë që pyes është: “A i përshtatet tezës sonë?” Dhe së dyti, ‘A funksionon? A do të jetë kjo mjaft e madhe për mua?’

Të mbeten në kontakt

Williams e pranon se nuk është e lehtë të kontaktosh me VC-të. Ashtu si me firmat e tjera, investitorët në Serena Ventures mbështeten në prezantimet e njerëzve që njohin. Por, Williams thotë se ata gjithashtu kanë një qasje më të hapur. Fondi ka një adresë emaili në faqen e tij të internetit që monitorohet vazhdimisht nga njerëzit në firmë. Williams pranon se shumica dërrmuese e atyre që dërgojnë email refuzohen, por thekson se ia vlen të provohet. Dhe se themeluesit duhet të dërgojnë të paktën tre email-e nëse nuk marrin përgjigje. Plus, një refuzim nuk do të thotë domosdoshmërisht se ajo nuk është e gatshme të ndihmojë. “Ndoshta ne nuk investojmë në to, por duam t’i mbështesim ato ende,” thotë ajo. “Dhe ndonjëherë mënyra më e mirë për të mbështetur është në fakt të mos investosh.”

Lexoni: Vaxhid Sejdiu tregon për 100 shkollat shqiptare në Zivër. Gjuha shqipe është mision, sipas tij

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0