Si lindi emri Amazon?

Si lindi emri Amazon?


Të gjesh një emër për fëmijën është e vështirë: Ti nuk do që të tjerët të tallen me emrin e tij në shkollë; ti nuk do që vazhdimisht të korigjosh njerëzit kur e shqiptojnë atë.

Të gjesh një emër për kompaninë është akoma dhe më e vështirë: ti nuk do që të limitosh veten në raste zhvillimi apo rritje; ti nuk do të ngatërrosh klientët.

Historia sesi Amazon u bë Amazon, është një shembull i mirë se sa i vështrirë mund të jetë procesi për të gjetur një emër. Në fillim Amazon u quajt “Cadabra”, si një referencë për “abracadabra” (si shprehja magjike).

Bezos mendonte se emri i lumit më të madh në Tokë ishte i përsosur sepse ai po ndërtonte librarinë më të madhe të Tokës

Ishte mesi i viteve ’90, kur Bezos dhe gruaja e tij, MacKenzie, filluan të eksplorojnë mundësi të tjera. Ata regjistruan emrat e domain-it Awake.com, Browse.com, dhe Bookmall.com. Ata gjithashtu regjistruan emrin e domainit Relentless.com dhe e mbajtën atë (nëse e shkruani atë sot, do të ridrejtoheni në Amazon.com).

Pastaj Bezos filloi të kërkonte përmes seksionit “A” në fjalor. Në atë kohë, lista e faqeve të internetit u alfabetizua, kështu që ai donte një fjalë që fillote me A. Kur ai pa fjalën “Amazon”, emri i lumit më të madh në planet, ai mendoi se ky ishte emri i përsosur për atë që do të bëhej librari më e madhe e tokës.

Stone shkruan që Bezos hyri në garazh, zyra e atëhershme e Amazon, dhe informoi kolegët për emrin e kompanisë. Ai la përshtypjen se nuk i interesonin reagimi apo mendimi i askujt për këtë vendim.

URL i ri u regjistrua në 1 Nëntor 1994.

E ngjashme është dhe historia e gjigandit të teknologjisë, Apple. Steve Jobs tha: “Unë po mbaja një dietë me fruta. Apple (molla) tingëllonte bukur, e gjallë, dhe jo shumë frikësuese. Jobs gjithashtu tha se Apple duhet të listohej përpara “Atari” në numratorin telefonik.

/BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0