Si e rriti ky sipërmarrës biznesin e tij nga 800 dollarë në një kompani 500 milionë dollarëshe


Nga Alejandro Cremades, konsulent për ngritje fondesh

Pas studimeve të ekonomisë në Stanford Tim Chen shkoi për të punuar në Credit Suisse First Boston. Atje ai ndihmoi investitorët institucionalë, fondet e pensioneve, fondet e përbashkëta që të vlerësojnë kompanitë e teknologjisë për t’i blerë ose shitur, hulumtim themelor i bazuar në analiza.

Por dikur papritmas, karriera e tij u ndërpre. Tregjet ishin një rrëmujë dhe ai u pushua nga puna. Gjithsesi, për të ishte një bekim i madh dhe një shtytje për t’u marrë me gjëra edhe më të mira.

Një ditë ai mori një telefonatë nga motra e tij që ndikoi në themelimin e sipërmarrjes së tij të ardhshme.

Ajo donte të dinte se cila është karta më e mirë e kreditit për t’u përdorur. Ai me vendosmëri filloi të kërkonte për një zgjedhje adekuate si një analist financiar. Në Google ai gjeti shumë pak të dhëna pa shumë analiza të arsyeshme ose transparente se pse një kompani ishte më e mirë se tjetra.

Duke pasur parasysh mungesën e informacionit në internet, ai kaloi katër deri në pesë orë duke krijuar një spreadsheet, të cilin më vonë e dërgoi tek motra e tij. Kjo spreadsheet kaloi në duart e miqve dhe u përhap. U bë një hit.

Timi shfrytëzoi aftësitë e tij të programimit dhe e ktheu këtë ide në një faqe interneti dhe aplikacion gjatë javëve të ardhshme.

Kështu u themelua kompania NerdWallet. Një mision dhe burim për të siguruar qartësi për të gjitha vendimet financiare në jetë, me qëllim që 99% e njerëzve të kenë akses në informacion krahasuar me 1% të njerëzve që kanë qasje në këshilltarë të mëdhenj financiarë.

Miti i Përparimeve Magjike

Sikurse edhe shumë të tjerë e kanë mësuar, pavarësisht se sa i mirë është produkti juaj, klientët nuk do të vijnë në kompaninë tuaj aq thjeshtë. Ju duhet t’u tregoni njerëzve se ekzistoni. Ky mit është ndoshta arsyeja pse shumica e startupeve dështojnë.

Tim thotë se strategjia e tyre ishte e thjeshtë” Do t’i ndihmojmë klientët tanë më shumë se të gjithë të tjerët.” Aq shumë do të bëhemi të dobishëm sa që edhe do të njihemi nga shtypi dhe do të rritemi prej fjalës së gojës”.

NerdWallet në vitin e parë gjeneronte më pak se 100 $ të ardhura.

Koha për të dalë nga zona e rehatisë

Si një sipërmarrës, në një moment, ju ‘godisni një mur’, dhe e kuptoni se duhet të dilni tërësisht jashtë zonës suaj të rehatisë në qoftë se doni të shkoni përpara në jetë, ose nëse doni që kompania juaj të mbijetojë.

Tim e kuptoi se duhej të kapte telefonin dhe të telefononte gazetarët. Nga perspektiva e tij, kjo punë mund të jetë e tmerrshme, por shumë efektive. Nëse doni të rriteni ju mund të keni nevojë për të mësuar gjuhë të reja të programimit, si të punësoni dhe menaxhoni njerëzit, si t’u telefononi gazetarëve dhe më shumë.

NerdWallet u rrit ngadalë dhe vazhdimisht, duke bërë vetëm 10% përmirësime çdo muaj. Ata testuan gjëra të reja çdo javë dhe i monitoruan ato. Ata u përpoqën të krijonin përmbajtje me të vërtetë të dobishme.

Tim thotë se ata ishin të gatshëm të provonin më shumë gjëra, të bëheshin më të hapur dhe të uritur, dhe të punojnë më shumë se të tjerët. Përfundimisht, ato gjëra filluan të japin rezultat.

Herën e parë ishte Gazeta Lifehacker, e cila publikoi një artikull për ta, ku webfaqja e internetit e NerdWallet mori disa mijë vizitorë dhe përfitoi mbi $ 1,000 në të ardhura në një ditë të vetme. U deshën tre vite që përfitimet të ishin me të vërtetë të mira. Megjithëse ishte një biznes i hapur, Nerdwallet ishte teknikisht fitimprurës që nga fillimi.

Punë juaj si CEO i një startupi

Për të ngritur një startup ju gjithashtu duhet të rriteni si një udhëheqës. Po aq shpejt sa dëshironi që biznesi juaj të zgjerohet. Si CEO, Tim thotë se ju duhet të:

1) Sigurohuni që keni para në bankë.

2) Sigurohuni që keni lojtarët e duhur në fushë (stafin e duhur)

3) Kërkojuni punonjësve të lëvizin kur situata nuk është e përshtatshme.

4) Vendosni rregullat e kompanisë.

5) Gjejeni përulësinë. Sa më shpejt që të gjeni atë përulësi, aq më shpejt biznesi juaj do të rritet.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale