Shqiptarët dhe formimi i tyre kulturor

Shqiptarët rrisin shpenzimet për kulturën



Si kanë ndryshuar shpenzimet e shqiptarëve për kulturën, teatrot apo vizitat në muze?! Të dhënat e INSTAT tregojnë se është rritur frekuentimi i teatrove dhe ambienteve kulturore.

Sipas tij, rezulton se numri i shfaqeve kulturore në vend ishte 8% më i lartë krahasuar me t njëjtën periudhë të një viti më parë. Interesi për këto shfaqe është rritur me 1.3%. Teatri Kombëtar Eksperimental është institucioni që ka numrin më të lartë të spektatorëve, me 22.765 të tillë. Krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar ka shënuar një rënie prej 18,9 %. Rritjen më të lartë në përqindje për numrin e vizitorëve, e ka patur Teatri Kombëtar i Operas, Baletit dhe Ansamblit Popullor me 54,6 %.

Lexo:   Vajza aziatike që la Google: ‘Kultura atje është vërtetë dekurajuese’

Më shumë vizitorë në kala dhe parqet arkeologjike

Krahasuar me tremujorin e parë të vitit të kaluar ka një rritje gati 6% të personave që vizitojnë një muze. Në kala e monumente të tjera, numri i vizitorëve u rrit 2,5 %. Interes është shfaqur edhe për parqet akeologjike, ku numri numri i vizitorëve është rritur mbi 43 %, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të mëparshëm.

Monumentet kulturore shqiptare tërheqin vëmendjen e turistëve të huaj
Numri i vizitorëve të huaj në muze, parqe dhe kala ishte gati 16 mijë, mbi 27 % më shumë se një vit më parë.

Po Biblioteka Kombëtare?!
Sipas INSTAT, numri i frekuentuesve në Bibliotekën Kombëtare ishte 30.669, duke u rritur mbi 64%, karahasuar me tremujorin e parë 2018. Këtë periudhë numri i botimeve u rrit gati  56 %.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0