Disa vite më parë, Kallanxhi më në fund e arriti këtë qëllim me Shpi.al, një website për pasuritë e paluajtshme që i jep përdoruesve informacione transparente rreth tregut të tyre, i pari i këtij lloji brenda vendit.
“Ajo që më ndihmoi të filloja ishin aftësitë e mia personale të sipërmarrjes”, tha Kallanxhi.
Kallanxhi e lançoi faqen e internetit në vitin 2012 dhe që atëherë operon në Shqipëri.
“Aspekti më pozitiv i të paturit të një prezence në Shqipëri është se Shqipëria është ende një treg i virgjër në TIK (Teknologjia e Informacionit dhe Komunikimit),” tha ai.
Pas suksesit të Shpi.al, Kallanxhi themeloi Big Media Expert, një startup i ri në fushën e programimit dhe marketingut.
“Ne jemi gjithmonë të përditësuar me metodat më të fundit të zhvillimit në komunikimet digjitale.”
Kallanxhi tha se pasioni, etika dhe inovacioni janë vlera që dëshiron të sjellë në fushën e tij.
Sa i përket të ardhmes, Kallanxhi dëshiron të zhvillojë akoma më shumë kompanitë e tij në rajonin e Ballkanit, ku lloje të ndryshme të iniciativave ekonomike po zgjerohen, siç është industria e teknologjisë.
Intervistën me themeluesin e Shpi.al, Tomi Kalanxhin mund ta gjeni në numrin e 13 të revistës, në këtë link.
Burimi: balkanbusinesswire.com