Shoqata e punëdhënësve: penalizoni shkelësit. Mos gjykoni në bllok


Shoqata Proeksport Albania u ka kërkuar institucioneve që të penalizojnë bizneset që nuk respektojnë rregullat në mbrojtje ndaj Covid. Në një letër dërguar Kryeministrit dhe përfaqësuesve të disa institucioneve, shoqata ka kujtuar se së fundi në media, por edhe në deklarime publike të autoriteteve të ndryshme është vënë re një sulm i padrejtë ndaj punëdhënësve të këtij sektori. Sulmet sipas tyre, vijnë edhe nga autoritete të larta të qeverisë.

Lexo: Maturantët do të shkojnë 3 javë në shkollë

Shoqata ka kujtuar se ditët e fundit, u ka dërguar një letër autoriteteve publike, përfshirë dhe anëtarë të qeverisë, lidhur me “Protokollin e Kuq”, me të cilin qeveria ka synuar të unifikojë mbrojtjen e shëndetit të punëtorëve dhe pronarëve të fabrikave e kompanive fasonistë. Sipas sipërmarrësve, ky protokoll është një mundësi për të disiplinuar subjektet në kushtet dhe rrethanat e epidemisë.

Por sipas shoqatës, “caktimi me “protokoll”, i dezinfektimit dy herë në ditë, në kompanitë që punojnë 8 orë në ditë pa ndërprerje nuk ka sens, për shkak se nxjerrja e punëtorëve jashtë për të bërë dezinfektimin dhe qëndrimi për dy orë në mjedis të hapur e pastaj kthimi në frontin e punës nuk ka asnjë kuptim për mbrojtjen e shëndetit. Kompanitë tona në të shumtën e rasteve punojnë në orarin 07:30 deri në 15:30”.

Gjithashtu, kërkesa penalizuese në Protokollin e Kuq për lëvizjen e punëtorëve në mjetet private (shërbimi urban mungon në të gjitha rrethet) është praktikisht e parealizueshme, sipas tyre, ashtu siç është këshilluar të bëhet. Ata kanë ofruar një zgjidhje praktike: “asnjë punëtor nuk mund të udhëtojë me furgonin e ndërmarrjers apo të hyjë në mjediset e saj pa iu nënshtruar matjes së temperaturës (katër herë gjithsej) si dhe dezinfektimit të mjetit lëvizës, pajisjes permanente me maska dhe doreza dhe alkoolit dezinfektues në të gjithë mjediset e punës dhe të udhëtimit”.

Lexo: Disa kompani po mbijetojnë, madje lulëzojnë gjatë krizës së koronavirusit

Sipas shoqatës, kjo kërkesë bërë më parë është keqkuptuar dhe është kthyer në një sulm fyes nga zyrtarët e qeverisë, për sipërmarrësit.
Zëvendëskryeministri Erjon Braçe, në një dalje publike në një televizion lokal në Tiranë dhe në adresën e tij në rrjetet sociale, ka përfshirë, në një akuzë të pazakontë, të gjithë subjektet e rregjimit të përpunimit aktiv.

Shoqata Proekspert kujton se, ndërmarrjet e rregjimit të përpunimit aktiv janë zyrtarisht 762 kompani dhe punësojnë 68 mijë individë. Sipas tyre, autoritetet e kontrollit të punës dhe shëndetit kanë kontrolluar për dy muaj plot 642 kompani dhe kanë gjetur te shkelje katër kompani.

Shoqata “ProEksport Albania” kërkon që të penalizohet sipas ligjit, çdo subjekt që shkel kushtet e punës dhe nuk mbron punonjësit në kushte të rrezikut të lartë të infektimit. Por, “është e pandershme të akuzosh në bllok fasoneritë si vatra infeksioni dhe si “kavanozë të palarë të gogozhareve”, sikundër pa të drejtë bën zyrtari i lartë! Ne kemi bindjen se do të tërhiqet kjo fyerje dhe do të adresohen të gjitha kritikat te subjekte të përveçme, që e meritojnë të penalizohen, nëse vertetohen shkeljet e tyre ligjore”, thekson shoqata.

Lexo: Profesor Besnik Krasniqi fitues i çmimit “Shkencëtari i vitit” për vitin 2019

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale