Një studim i fundit të Salesforce tregoi se 86% e punonjësve dhe drejtuesve identifikuan bashkëpunimin dhe komunikimin joefektiv si një shkak kryesor të dështimit të biznesit. Kjo është një shifër tmerrësisht e lartë, por dëshmon rëndësinë kritike të aftësive të buta brenda bizneseve. Zotërimi i disa aftësive teknike specifike për biznesin është një gjë brenda një mjedisi ekipor, por mjediset e ekipit shpesh mund të bëhen mbytës dhe gjasat për sukses zvogëlohen.
Nocioni i aftësive të buta që po gërryen në epokën aktuale, shumë dixhitale është diçka që duhet eksploruar. Megjithatë, përveçse duke menduar se kjo nuk është një hipotezë plotësisht e saktë, ne mund të fillojmë ta vendosim veten më mirë për të lulëzuar. Duke njohur fillimisht rëndësinë dhe më pas duke u fokusuar në zhdukjen e barrierave dhe gabimeve të përditshme, ne arrijmë në një mundësi për t’u përmirësuar.
1. Nënvlerësimi i fuqisë së komunikimit të qartë
Të jesh në gjendje të balancosh efikasitetin me ruajtjen e aftësive kritike të buta është diçka që do të përmirësojë vendet e punës ndërsa ecim përpara, por është një urdhër i gjatë. Kjo është arsyeja pse ne duhet t’i japim përparësi qartësisë dhe të vendosim kanale dhe metoda të qarta komunikimi. Mbështetja e tepruar në komunikimin dixhital, në rastin kur një ekip nuk ka arritur qëllimin e mëparshëm, rrezikon keqkuptime dhe ulje të produktivitetit dhe, më pas, moralit. Mbështetja e tepërt në komunikimin dixhital, kur një ekip nuk është gati për këtë, mund të jetë i rrezikshëm për arsye të përhapura duke çuar në gabimin e radhës.
2. Dështimi për t’u përshtatur me teknologjitë e reja
Rezistenca ose dështimi për t’u përshtatur dhe adoptuar teknologjinë e re mund t’i dëmtojë rëndë ekipet. Është e qartë se zhvillimet e shpejta në teknologji çojnë në pritshmëri më të larta për produktin nga sektorët e vendit të punës që përfitojnë drejtpërdrejt nga këto përparime.
3. Nënvlerësimi i reagimeve të rregullta dhe mirëqenies së punonjësve
Feedback-u është një nga mjetet më të fuqishme për rritje, veçanërisht në bashkëpunim dhe megjithatë shpesh mbetet i pashfrytëzuar në shumë vende pune. Kjo do të kishte kuptim nëse reagimet do të përfaqësonin një aspekt të punës që shumica e punonjësve donin ta shmangnin, por realiteti është krejt e kundërta.
Sigurohuni që të mos bini në gabimin e lëvizjes në përpjekjet bashkëpunuese, pasi kjo jo vetëm që mund të pengojë rritjen, por mund të çojë në çështje dhe gabime të mëtejshme, të tilla si mendimi në grup. Askush nuk dëshiron të jetë anëtar i një ekipi të ndenjur ose të ndihet sikur nuk po rritet si person dhe punonjës, dhe për këtë arsye, kjo lidhet me kritikën e mirëqenies së punonjësve. Një ekip i lumtur është një ekip produktiv dhe të qenit në gjendje për të reduktuar stresin në vendin e punës mund të ndikojë pozitivisht në rezultatin përfundimtar të një ekipi.
Në përgjithësi, mos u shqetësoni! Çelësi është t’i njihni këto gabime dhe rreziqe tani dhe të përqendroheni në zhdukjen e tyre nga ekipi juaj sa të mundeni!
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.