Shitjet e Apple bien sërish pavarësisht rritjes së iPhone - Business Magazine Albania

Shitjet e Apple bien sërish pavarësisht rritjes së iPhone

apple

Shitjet e Apple kanë vazhduar të bien, pavarësisht kërkesës së fortë për iPhone dhe shërbimet e saj si platforma e transmetimit Apple TV+. Gjigandi i teknologjisë thotë se të ardhurat ranë me 1% në 89.5 miliardë dollarë (73.3 miliardë £) në tre muajt deri në 30 shtator, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar.

Apple shënon tremujorin e katërt me radhë ku shitjet kanë rënë nga viti në vit.

Në një përditësim për investitorët, firma tha se fitimet kishin arritur në 23 miliardë dollarë, të ndihmuar nga një rekord i ri për shitjet e iPhone në periudhën tre mujore.

Shuma që mori nga shërbime të tilla si iCloud dhe Apple Music gjithashtu arriti një nivel të lartë, duke sjellë 22.3 miliardë dollarë për firmën me bazë në Kaliforni, 16% më shumë nga një vit më parë.

Shefi ekzekutiv i Apple, Tim Cook tha se ishte duke punuar shumë për të prodhuar më shumë.

“Ne besojmë se më vonë këtë tremujor, do të arrijmë një ekuilibër ofertë-kërkese”, tha ai.

Ai njoftoi se iPhone 15 nuk do të kishte portin e tij të karikimit të vetëtimës, pasi Bashkimi Evropian detyroi ndryshimin. Në vend të kësaj, ai përdor një kabllo USB-C si standard i pranuar kudo.

Apple është përballur gjithashtu me sfida diku tjetër si: pasiguria ekonomike që rëndon mbi konsumatorët në tregun kinez.

Të enjten, kompania tha se shitjet në Kinë ishin ulur me 2.5%, megjithëse z. Cook tha se pas llogaritjes së kursit të këmbimit valutor biznesi i Apple atje ishte rritur nga viti në vit. Ekzekutivi bëri një vizitë të papritur në Kinë, duke takuar lojtarë në qytetin e Chengdu.

Kjo shënoi vizitën e tij të dytë në Kinë, një treg kyç për Apple këtë vit, pasi operacionet e firmës në vend janë komplikuar nga kufizimet Covid dhe tensionet SHBA-Kinë.

Në mars, Cook tha se ndjente që Apple kishte një marrëdhënie “simbiotike” me Kinën, një bazë kryesore prodhuese.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0