Jo çdo gjë në listën tuaj të detyrave është e një urgjence apo rëndësie të njëjtë. Bëni një listë të detyrave që duhet të plotësohen dhe jepini atyre një pikë prioritare. Merre fillimisht detyrat më urgjente. Sigurisht, gjithçka mund të duket e rëndësishme, por gjithçka nuk mund të ketë të njëjtën vlerë. Së fundi, ç’organizimi i dikujt tjetër nuk duhet të jetë urgjenca juaj.
Hulumtimet kanë treguar në mënyrë të përsëritur se multitasking nuk funksionon. Kjo ju bën më pak efikas dhe më të prirur për gabime. Sigurisht, mund të ndiheni sikur jeni përjashtim nga rregulli, por hulumtimi është gjithashtu i qartë për këtë. Vetëm 2,5% e njerëzve kryejnë shumë detyra në mënyrë efektive. Ndërsa një mënyrë e qartë për ta luftuar këtë është të punoni me një detyrë në një kohë, ju mund të bëni detyra paralele për të rritur produktivitetin tuaj. Për shembull, mund të vendosni një ngarkesë rrobash në rondele dhe, ndërsa ajo është në punë, të punoni për të shkruar draftet e një dokumenti. Ose, ju dërgoni email dhe ndërsa prisni përgjigje, punoni me detyra të tjera. Në këtë mënyrë, ju maksimizoni atë që përndryshe do të anulohej.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.