Renault dhe IKEA bashkojnë forcat në rrjetin e supermarketeve në Francë

Renault dhe IKEA bashkojnë forcat në rrjetin e supermarketeve në Francë


Kjo, u ndodh thuajse të gjithëve. Njerëzit shkojnë në një supermarket të IKEA. Aty, shohin se një produktet ofrohet me skonto. Problemi është se makina e tyre është mjaftueshëm e vogël që transporti të bëhet i pamundur. IKEA, në bashkëpunim me Renault, duket se i kanë dhënë një zgjidhje kësaj.

Kompanitë, do të ofrojnë shërbimin e vetëshërbimit. Makina Renault, do të gjenden në të 180 pikat e IKEA në të gjithë Francën. Kështu, shanset janë më të mëdha që pika A me pikën B të jenë më pranë.

“Me këtë bashkëpunim të ri, ne duam që t’u japim akses më të madh klientëve tanë mbi blerjet.” – u shpreh Vicente Cebells, drejtor i marrëdhënieve me klientët për IKEA France. “Shpejt, të lehta për t’u përdorur, çmime atraktive. Shërbimi i ri i qerasë, do t’u lehtësojë së tepërmi transportin klientëve tanë. Kjo, edhe nga një flotë me 100 makina elektrike. Kjo gjithashtu tregon përqasjen tonë, për një jetë më të qëndrueshme dhe të pastër.”

renault

Programi i qerasë, do të administrohet nga aplikacioni i Renault Mobility, dhe do t’i kushtojë klientit 7 euro në orë, përfshihet TVSH dhe siguracioni. Si fillimi, flota do të ketë edhe makina me djegie të brendshme, edhe makina elektrike. Qëllimi është që me kohën flota të bëhet 100% elektrike. Renault Trafic, Kangoo dhe Kangoo Z.E, gjithashtu edhe Zoe janë makinat që do të jenë të disponueshme.

“Ky bashkëpunim me IKEA France ka lidhje me atë çka Renault Mobility ofron dhe strategjinë për car-sharing. Ky shërbim, i aksesueshëm nga të gjithë, është i bazuar në një përvojë 100% dixhitale. Rrjeti ynë i Renault, do t’u sigurojë klientëve shërbimin më të mirë.” – u shpreh Philippe Buros, drejtor i shitjeve për Renault France.

Burimi: CNET

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0