Raiffeisen Bank nderohet me çmimin “Banka më e mirë e huaj” në Shqipëri nga EMEA Finance

Raiffeisen Bank nderohet me çmimin “Banka më e mirë e huaj” në Shqipëri nga EMEA Finance


RBI është nderuar me çmimin “Banka më e mirë në EQL dhe CIS”  gjithashtu “Banka më inovative në EQL dhe CIS”, si dhe “Prezantimi më i mirë i produkteve në EQL dhe CIS” Grupi RBI morri 23 çmime në “European Banking Awards” të EMEA Finance.

Gjithsej 23 çmime për grupin RBI në “European Banking Awards” të EMEA Finance – “Banka më e mirë”, “Banka më e mirë e huaj”, “Banka më e mirë e investimeve” dhe “Banka më e mirë private” në 15 vende.

Gjithashtu, EMEA Finance përzgjodhi RBI si “Banka më e mirë” në Austri, Bosnje dhe Hercegovinë, Hungari, Kosovë, Serbi, Sllovaki dhe Ukrainë, si “Banka më e mirë e huaj” në Shqipëri, Bjellorusi, Rumani, Rusi dhe Serbi, si “Banka më e mirë private” në Bullgari, Republikën Çeke dhe Poloni, si dhe “Menaxheri më i mirë i aseteve” në Bullgari dhe Sllovaki.

Revista e rëndësishme financiare e shpalli RBI si “Banka më e mirë në EQL dhe CIS” dhe degën e saj sllovake Tatra banka si “Banka më inovative në EQL dhe CIS”.

Gjithashtu, ajo vlerësoi Tatra bankën për aplikacionin e saj të pagesave bankare përmes celularit “mobile banking” me çmimin “Produkti më i mirë i prezantuar në EQL & CIS”.

“Rezultati i shkëlqyer në Europe Banking Awards të EMEA Finance konfirmon se RBI është në rrugën e duhur. Jo vetëm që Grupi ka performancë të mirë, por gjithashtu dëshmohet të ketë përparësi në fushën e inovacionit dhe bankingut digjital”, komenton CEO i RBI Johann Strobl.

/LinkedIn

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0