Që tek mënyra si ecni dhe deri tek shkrimi i një email. Ja çfarë shohin të tjerët tek ju - Business Magazine Albania

Që tek mënyra si ecni dhe deri tek shkrimi i një email. Ja çfarë shohin të tjerët tek ju

Njerëzit janë gjithmonë në qendër të vëmendjes për mënyrën se si sillen dhe çfarë bëjnë në përditshmëri. Edhe më tepër vëmendje kanë mbi vete kur bëhet fjalë për aplikimin në një vend pune.

1. Mënyra se si ecni

Dikush që ecën me një hap të matur, të qëndrueshëm dhe me kokën lart, jep përshtypjen e një personi të sigurt dhe priret të jetë i aftë shoqëror dhe miqësor. Ka një arsye pse shumë të famshëm dhe politikanë e përdorin këtë “shëtitje të pushtetit”.

Nga ana tjetër, ecja në një pozicion “të përkulur” shpatullat poshtë, kokën poshtë – tregon se ndiheni të pambrojtur. Kjo mund të tregojë një tip personaliteti shumë të vetëdijshëm ose dikë që shpesh humbet në mendimet e veta.

Një studim i botuar në “Journal of Personality and Individual Differences” në vitin 2021 zbuloi se studentët e kolegjit me prirje psikopatike ishin në gjendje të vlerësonin cenimin dhe të zgjidhnin viktimat e mundshme thjesht duke vëzhguar mënyrën se si njerëzit ecin. Duke e ditur këtë, ju mund të dëshironi të adoptoni një stil më këmbëngulës ecjeje, edhe nëse nuk është hapi juaj “normal”.

2. Mënyrae trajtimit

Shtrëngimi i duarve thotë shumë për ju në vetëm pak sekonda, sipas ekspertit të sjelljes njerëzore doktor Patrick Wanis.

Një shtrëngim duarsh i thjeshtë dhe i shkurtër me një lëvizje lart e poshtë tregon se keni një personalitet të sigurt, ndërsa një shtrëngim duarsh i dobët tregon se jeni i pasigurt, i frikësuar ose i tërhequr, thotë ai.

Nëse përdorni të dyja duart për të shtrënguar duart, kjo tregon agresion ose një përpjekje për të dominuar. Në mënyrë të ngjashme, një shtrëngim duarsh me pëllëmbë poshtë tregon se jeni dominues, kontrollues dhe ndoshta agresiv.

3. Mënyra se si shkruani emailet

Nëse po përpiqeni të kuptoni personalitetin e kolegut tuaj, përgjigja mund të gjendet në emailin e tyre. Ekziston një lidhje midis shkrimit të emaileve dhe jetës sonë reale. Mënyra se si shkruani emailin tuaj, çfarë shkruani dhe kur shkruani, mund të jetë mjaft e saktë në parashikimin e personalitetit tuaj, me studime që gjejnë lidhje midis disa fjalë kyçe dhe tipareve kryesore. Narcistët në përgjithësi do të përdorin shumë fjalë si unë dhe e imja.

Sigurisht, nuk është vetëm ajo që thua – është edhe mënyra se si e thua. Mungesa e mashtruesve është një shenjë e ndërgjegjes, perfeksionit dhe obsesioneve të mundshme, ndërsa gramatika e dobët mund të tregojë një nivel më të ulët të IQ-së dhe inteligjencës akademike. Është interesante se emailet e gjata pasqyrojnë energji dhe përpikëri, por edhe një shkallë të caktuar nevoje.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0