Pse mund të jetë më e vështirë të gjesh dashurinë në ditët e sotme? - Business Magazine Albania

Pse mund të jetë më e vështirë të gjesh dashurinë në ditët e sotme?

Internet

Paul C Brunson, autor i librit “Find Love” ka argumentuar se gjetja e një partneri afatgjatë po vjen dhe po bëhet më e ndërlikuar se kurrë më parë. Ai është pyetur nga David Robson se si ndryshimet kulturore dhe teknologjike po i ndryshojnë marrëdhëniet në kohët e sotshme. Teknologjia na ofron shumë mundësi të reja për të takuar partnerë romantikë ose seksualë, por a ka ndryshuar kjo qëndrimet e përgjithshme ndaj takimeve dhe marrëdhënieve?

Më poshtë ju sjellim intervistën e tij, në të cilën ai ka treguar rreth rëndësisë së gjetjes së partnerit, sfidave të sotshme në ruajtjen e një marrëdhënie të shëndetshme si dhe tendencave aktuale në fushën e takimeve dhe marrëdhënieve.

A është e vërtetë që gjetja e një partneri tani është më e vështirë se kurrë më parë?

Gjetja e një partneri ka qenë gjithmonë një vendim shumë i rëndësishëm, por bazuar në kërkimet për këtë libër, besoj se gjetja dhe mbajtja e dashurisë sot është më e vështirë se çdo pikë në historinë njerëzore. Një arsye është se sot, ne kemi më shumë variacione të asaj që konsiderohet një marrëdhënie e pranueshme. Ju mund të jeni monogam ose në një marrëdhënie poliamoroze, të jetoni së bashku ose të jetoni të ndarë, ka dhjetëra e dhjetëra forma të pranueshme. Dhe kjo e bën më sfiduese gjetjen e partnerit që të përputhet me qëllimin tuaj përfundimtar.

Së dyti, ne kërkojmë nga partneri ynë më shumë se kurrë më parë. Më parë, ishte personi që ndihmonte në mbrojtjen ose rritjen e fëmijës, ose kujdesej për fermën. Pastaj, ndërsa kaloni nëpër epoka, u bë dikush që do të ishte shoqërues. Por, tani ne kemi arritur në një pikë të “vetë-evolucionit”, ku po kërkojmë gjithçka nga partneri ynë. Ne duam që ata të jenë CEO i biznesit që ne hapim, ne duam që ata të jenë një bashkëprindër i shkëlqyer, ne duam që ata të jenë një partner fenomenal seksi.

Po teknologjia? Disa njerëz duket se ndihen të mbingarkuar nga mundësitë për të takuar njerëz të rinj.

Ne mashtrojmë veten në paradoksin e zgjedhjes. Ne besojmë se kemi mundësi të pafundme. Por në fakt, nëse keni shkarkuar 100 aplikacione takimesh, sa data aktuale mund të merrni atë javë? Është i kufizuar, kështu që ne nuk kemi aq shumë zgjedhje sa besojmë.

Në librin tuaj, ju përshkruani një paradoks tjetër të dukshëm : faktin që mesatarisht njerëzit janë më pak të lumtur me marrëdhëniet e tyre, por 20% e lartë, ata që janë më të lumtur me partnerët e tyre, janë edhe më të kënaqur se sa kanë qenë. Si e shpjegoni këtë?

Shumë martesa tani kanë kënaqësi të ulët dhe ka një sërë arsyesh. Për shembull, ne jemi të vetëdijshëm se ka më shumë zgjedhje dhe besojmë se bari është më i gjelbër, dhe ne gjithashtu kemi më shumë njohuri. Ju mund të bëni një vlerësim të stilit të lidhjes në internet, për shembull, dhe të kuptoni nëse ju ose partneri juaj jeni çiftuar në mënyrë të fortë.

Kjo mund të krijojë dyshime për marrëdhënien?

Po, shumë njerëz janë të pakënaqur. Por disa njerëz po i përdorin këto mjete në avantazhin e tyre. Ata po përpiqen të kuptojnë boshllëkun në marrëdhënien e tyre, në mënyrë që ta përmirësojnë atë. Ata po frymëzojnë njëri-tjetrin për të punuar për mirëqenien e tyre. Kjo do të thotë se ka një përqindje më të vogël të njerëzve me kënaqësi të lartë, dhe një përqindje të madhe me, për fat të keq, kënaqësi më të ulët.

Ju përmendët stilet e lidhjes. Si i pasqyrojnë ato përvojat tona të fëmijërisë me kujdestarët tanë dhe si ndikojnë ato në marrëdhëniet tona të të rriturve?

Ju keni lidhje të sigurt, që në thelb është dikush që, kur kujdestari i tyre mungonte, ndihej i sigurt dhe ishte në gjendje të qetësohej. Ata e dinin se kujdestari i tyre do të kthehej. Pastaj ju keni stilin e lidhjes me ankth: nëse kujdestari do të largohej nga dhoma dhe do të kthehej, do ta kishin të vështirë të stabilizoheshin, sepse janë të shqetësuar se kujdestari mund të largohej përsëri. Ekziston stili i lidhjes shmangëse: nëse kujdestari doli nga dhoma dhe kthehej, fëmija nuk i intereson, sepse ata besojnë se kujdestari nuk kujdeset vërtet për të, dhe kështu ata mund të mbështeten vetëm te vetja. Kategoria e katërt është “të çorganizuar”, e cila është një kombinim i shmangies dhe ankthit.

Mënyra se si jemi lidhur si fëmijë shpesh është se si ne si të rritur lidhemi me të dashurit tanë. Kështu që ju mund të shihni se dikush që ka një stil ankthioz është gjithmonë i shqetësuar se partneri i tij do të largohet. Dikush që ka një stil shmangës nuk do të jetë emocionalisht i hapur ndaj partnerit të tij. Një stil i sigurt në thelb do të jetë më i shëndetshëm.

Stilet e lidhjeve janë bërë shumë të njohura, por është e rëndësishme të jeni të vetëdijshëm për dallimet kulturore dhe nuancat kulturore. Një fëmijë që konsiderohet i shqetësuar në një fushë mund të konsiderohet i sigurt në një tjetër, për shkak të mënyrës sesi fëmija rritet ndryshe.

Duke pasur parasysh punën tuaj në Tinder, çfarë lloj gabimesh po bëjnë njerëzit në qasjet e tyre ndaj takimeve në internet?

Ka disa gabime. Dikush nuk është duke u munduar për të identifikuar qëllimin e marrëdhënies. Sepse ka shumë lloje variacionesh. Tani kemi ndërtuar një veçori në Tinder që ju lejon të zgjidhni qëllimin tuaj të marrëdhënies. Sepse, nëse ju po kërkoni një partner afatgjatë, por unë po kërkoj një partner afatshkurtër dhe ne hyjmë në një marrëdhënie, do të jetë katastrofike.

Një problem tjetër i madh është se fotot janë mizore. Njerëzit nuk kanë foto të fundit, kështu që kur shfaqen në takim, nuk duken aspak si fotografia. Mund të duket sikur po gjuajnë qëllimisht, por nuk janë ashtu. E dini, kur u bashkova me Tinder dy vjet më parë, më duhej të hapja një llogari për të parë se për çfarë bëhej fjalë, dhe ngarkova një foto që ndoshta ishte 12 vjeç. Tani, personi me të cilin po punoja në Tinder, tha Paul ti nuk dukesh kështu. Të gjithë ne mendojmë se dukemi si 10 vjet më parë, por jo. Ju duhet të keni tre deri në pesë foto: një që tregon një buzëqeshje të vërtetë, një që tregon trupin tuaj të plotë dhe disa foto ku jeni duke bërë diçka për të cilën jeni të apasionuar.

E fundit, por jo më pak e rëndësishme, përfshini disa “flamuj bezhë” në profilin tuaj. Këto janë gjërat që njerëzit mund t’i perceptojnë si të çuditshme, por ju i zotëroni ato. Një flamur ngjyrë bezhë që unë mund të jap personalisht është se çdo muaj luaj Dungeons and Dragons. Shumë njerëz mund të bëjnë përgjithësime dhe të largohen. Por atëherë do të kishte një grup tjetër që do të ishte i interesuar. Dhe fakti që kam përfshirë flamurin tim bezhë tregon se sa vetëvlerësim kam, sepse po e nxjerr jashtë.  

A ka ndonjë dallim të madh brezash në takime?

Duhet të kuptojmë se Gen Z në qytetin ose vendin tuaj mund të jetë i ndryshëm nga popullsia e Gen Z në një qytet ose vend tjetër, por ka dallime brezash. Dhe një nga gjërat që dua është se ata vlerësojnë origjinalitetin. Në kërkimin tonë në Tinder, zbuluam se përcaktuesi numër një, nëse dëshironin apo jo një takim të dytë ishte nëse ndiheshin rehat duke qenë vetvetja me partnerin e tyre, ndërsa në të gjitha gjeneratat e mëparshme, tërheqja fizike ishte numër një. Tani, tërheqja fizike ishte ende numri dy për Gjeneralin Z, por ne po bëjmë hapa.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0