Pse miliarderi Masayoshi Son investoi për Jack Ma?

Pse miliarderi Masayoshi Son investoi për Jack Ma?


Kryetari dhe CEO i Korporatës SoftBank Masayoshi Son, shpjegoi pse zgjodhi të investojë 20 milionë dollarë për Jack Ma-në e panjohur në atë kohë.

Në një intervistë për David Rubenstein, Son u shpreh se Jack Ma i krijoi një ndjenjë besimi.

“Ai nuk kishte një plan biznesi, zero të ardhura, 35-40 punonjës ndoshta, por sytë e tij ishin shumë të mprehtë. Sy të mprehtë dhe plot shkëlqim,” tha Son.

“Nga mënyra se si fliste dhe shikonte ai reflektonte karizëm dhe lidership, por modeli i tij i biznesit ishte i gabuar,” vazhdon ai. “Unë investova sepse e dija që ai do të bëhej i suksesshëm dhe do të bëhej shembull për shumë kinez të tjerë.”

Jack Ma, është themeluesi dhe kryetari ekzekutiv i Alibaba Group, mometalisht njeriu më pasur i Kinës që gëzon një pasuri prej 39 miliardë dollarësh.

/Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0