Pse iPhone prodhohet në Kinë dhe jo në Amerikë?

Pse iPhone prodhohet në Kinë dhe jo në Amerikë?


Apple punëson 43,000 njerëz në SHBA dhe vetëm 20,000 në vende të tjera të botës. Informacione të brendshme nga Apple tregojnë se Kina thjesht ofron një fuqi pune më të madhe dhe fleksibilitet tepër të nevojshëm.

Lexoni: Përse u krijua iPhone?

Kushtet e punës nuk janë të shkëlqyera, megjithatë fare pak mjafton për ti motivuar ata.

Njëherë, përgjegjësi i zgjoi 8,000 punëtorët me çaj dhe biskota sepse duhet të përshtasnin ekranet e sapodizenjuara të iPhone brenda 12 orarëshit të punës.

Tre ditë më vonë, 10,000 iPhone në ditë dolën nga linja e prodhimit.

Ekzekutivi u shpreh se: “Shpejtësia dhe fleksibiliteti është marramendës. Nuk ka asnjë fabrikë Amerikane që mund të arrijë këtë rezultat.”

Një tjetër punonjëse, Jennifer Rigoni, tha se Foxconn, i cili prodhon iPhone, mund të punësojë 3,000 njerëz gjatë natës. “Cila fabrikë Amerikane mund të gjej 3,000 njerëz brenda natës dhe t’i bind ata të flenë në konvikt?”

Lexoni: Bota po shkon drejt energjisë diellore, Kina prodhuesi më i madh

Kur Apple vendosi se 8,700 inxhinierë do të nevojiteshin për të mbikqyrur 200,000 punëtorë në linjat e prodhimit të iPhone, u llogarit se do të duheshin 9 muaj për ti gjetur ata në Amerikë. Ndërkohë Kina i grumbulloi brenda 15 ditëve.

Jobs iu drejtua Obamës duke i thënë se me shumë vende pune mund të kthehen në SHBA, vetëm nëse do të kishte më shumë inxhinierë.

/DailyMail

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0