Pse Google nuk dëshiron që të perdorni Microsoft Edge

Pse Google nuk dëshiron që të përdorni Microsoft Edge



Versioni i fundit i Microsoft Edge duket se është i ngjashëm me Google. Të dy bazohen në projektin open-source Chromium, që do të thotë se ata ndajnë komponentë të mëdhenj të të njëjtit kod. Si rezultat, përdoruesit e Edge mund të shtojnë kërkime të dobishme në browser nga dyqani Chrome ose dyqani Microsoft.

Përveç kësaj, Google mendon se ju nuk e keni bërë. Aq më tepër që kompania po u tregon përdoruesve një paralajmërim kur vizitojnë njërën nga faqet e saj duke përdorur Microsoft Edge. Kjo përfshihet kur përpiqeni të shtoni Chrome extensions nga Chrome Store.

Lexo: Telefoni i ri i palosur i Huawei nuk vjen me aplikacionet e Google

Microsoft Edge
Është interesante që Edge nuk është i vetmi browser në Chromium. Jason Aten, gazetar në fushën e teknologjisë, thotë: “Unë përdor Brave çdo ditë sepse ka lehtësinë e Chrome, por pa ndjekje dhe pa reklamat. Asnjëherë nuk e kam parë paralajmërim kur instaloj gjëra shtesë. Unë gjithashtu përdor Safarin, i cili gjithashtu ka përfitimin e bllokimit të gjurmimit të reklamave dhe pajisjen e fingerprinting”.

Ekziston një ironi, ku një browser i ndërtuar nga Microsoft ka një pjesë të vogël të tregut, por që në thelb mund ta rindërtoj atë dhe askush nuk e vëren.

Sigurisht, tani është Google, me 69% të përdoruesve që zgjedhin Chrome si browser-in e tyre. Firefox, i cili është browser-i i dytë më i popullarizuar ka rreth 10% të përdoruesve. Safari vjen në vendin e tretë dhe është kryesisht i kufizuar në përdoruesit Mac dhe iOS. Edge nuk është as në hartën e këtyre përdoruesve.

Por, ju mund të pyesni veten pse Google kujdeset kaq shumë për Edge?

Përgjigja është shumë e thjeshtë, përkundër asaj që Google mund të thotë nuk ka asnjë lidhje me sigurinë. Google fiton para duke ju treguar reklama më të pëlqyera, kryesisht në motorin e kërkimit të Google. Këtë e bën duke mbledhur informacione për ju dhe duke përcjellë pothuajse gjithçka që bëni në internet, dhe ndodh që të jetë vërtet e mirë në të. Chrome e bën atë të mundur për disa arsye:

E para është e thjeshtë: Google nuk është motori i kërkimit i preferuar për Microsoft Edge. Por, Bing është! Sigurisht, disa prej jush nuk e kanë idenë se çfarë është Bing, përveç emrit të fundit të një personazhi në “Friends”. Në të vërtetë është një motor kërkimi në të cilin Microsoft shet reklama. Në fakt, ndërsa Microsoft Ads është i katërti në renditje, pas Google, Facebook dhe Amazon, ai është duke fituar në kërkimin e reklamave.

Së dyti, në çdo kohë që të kaloni në një browser tjetër, ekziston një shans shumë më i lartë që të përdorni një teknologji reklamuese ose anti-ndjekëse që e bën më të vështirë për Google që të fitojë paratë e informacionit tuaj. Si platforma më e madhe e reklamave në botë, kjo është një punë e madhe për Google. Ai dëshiron të kontrollojë tërë përvojën e përdoruesit në mënyrë që të sigurojë se asgjë nuk qëndron midis përdoruesit dhe reklamave që ai dëshiron të tregojë.

Lexo: Google po përballet me një problem që nuk e zgjidh dot përmes teknologjisë

Për më tepër, ky është Microsoft. Nëse ka ndonjë kompani aq të fuqishme sa të vjedhë pjesën e tregut të Google, është ndoshta kompania që në një moment kontrolloi 95% të të gjithë trafikut të internetit përmes shfletuesit të tij të Internet Explorer. Ndodh gjithashtu të jetë një nga kompanitë e rralla, që ka paratë dhe bazën e përdoruesve. Kjo e bën të pakonceptueshme që Microsoft mund të vinte një “prishës” në pjesën e tregut të browser-it të Google-it.

Burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0