Pse është pothuajse e pamundur fshirja e diçkaje që keni hedhur në internet? - Business Magazine Albania

Pse është pothuajse e pamundur fshirja e diçkaje që keni hedhur në internet?

Kur bëhet fjalë për marrëdhënien tonë me internetin thuajse të gjithë besojmë se mund të fshijnë postimet, mesazhet dhe të dhënat personale nga shërbimet sa herë që të duam. Por, një seancë dëgjimore teknologjike vuri në pikëpyetje. Peiter “Mudge” Zatko, ish-shefi i sigurisë në Twitter, i tha një komisioni të Senatit Amerikan se, rrjeti social nuk i fshin në mënyrë të besueshme të dhënat e përdoruesve që anulojnë llogaritë e tyre.


Në dëshminë e tij, Zatko pretendoi se Twitter nuk i fshin në mënyrë të besueshme të dhënat e përdoruesve, në disa raste sepse ka humbur gjurmët e informacionit. Twitter është mbrojtur gjerësisht kundër akuzave të Zatkos, duke thënë se zbulimi i tij paraqet një “narrativë të rreme” të kompanisë.

Ndërsa pretendimet e Zatkos janë tronditëse, Sandra Matz e mbështet plotësisht kur thotë  se “sa shpesh ne jemi të pamend” kur hedhim të dhënat tona në internet.”Duket shumë e thjeshtë, por çfarëdo që të vendosni atje, mos prisni që të bëhet përsëri private,” -tha Matz, një studiuese e mediave sociale dhe profesoreshë në Columbia Business School. “Fshirja e diçkaje nga internet, duke shtypur butonit të delete është pothuajse e pamundur”.
Lexo: Facebook dhe Instagram, a e kërcënojnë shëndetin mendor?

Në korrik, Meta, themeluesi i Facebook-ut, u vu nën një vëzhgim të ashpër, pasi u publikua lajmi se mesazhet e dërguara përmes Messenger u morën nga policia, duke u përdorur për të akuzuar një adoleshente nga Nebraska dhe nënën e saj, për një abort të paligjshëm.

Ravi Sen, një studiues i sigurisë kibernetike dhe profesor në Universitetin A&M të Teksasit, tha se autoritetet policore dhe grupet e tjera “me burime dhe akses në llojin e duhur të mjeteve dhe ekspertizës” mund të rekuperojnë të dhënat e fshira, në rrethana të caktuara. Sen tha se shumë njerëz nuk i dinë të gjitha vendet ku përfundojnë të dhënat e tyre. Çdo postim, pavarësisht nëse është një email, koment i mediave sociale ose mesazh i drejtpërdrejtë, zakonisht ruhet në pajisjen e përdoruesit, pajisjen e marrësit dhe serverat në pronësi të një kompanie, platformën e së cilës keni përdorur.

“Parimisht” tha ai, “nëse përdoruesi që ka krijuar përmbajtjen e fshin atë, përmbajtja duhet të zhduket nga të tre vendet. Por, në përgjithësi, tha ai, kjo nuk ndodh aq lehtë. Sen tha se shanset për të riekuperuar një mesazh të fshirë nga pajisja e një përdoruesi zvogëlohen me kalimin e kohës.

Por edhe me të gjitha masat paraprake që një individ mund të marrë për t’i dhënë fund, pasi të vendosni diçka në internet, Matz thotë, ju në thelb keni humbur kontrollin.
“Sepse edhe nëse Twitter tani e fshin postimin, ose ju e fshini atë nga Facebook, dikush tjetër mund ta ketë kopjuar tashmë foton që keni vendosur atje”, -tha ajo.
Matz tha se ajo rekomandon që njerëzit të jenë më të vëmendshëm për atë që ndajnë në platformat virtuale. Sado pesimiste të tingëllojë, ajo mendon se është më mirë të jesh tepër i kujdesshëm në internet.”Thjesht supozoni se gjithçka që vendosni atje mund të përdoret nga kushdo dhe do të jetojë në përjetësi,” -tha ajo.
cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0