Pse dyqani i ri i Adidasit po tmerron Nike-un? - Business Magazine Albania

Pse dyqani i ri i Adidasit po tmerron Nike-un?


Adidas ka hapur dyqanin e saj të ri në New York City, vetëm disa blloqe larg nga Times Square në Ave 5.

“Anija globale” është katër kate me rreth 45.000 metër katror. Kjo e bën atë dyqanin më të madh sportiv të gjigandit gjerman në botë dhe shënon rritje për fokusin e markës në tregun e SHBA-së.

“Ne kemi kërkuar që të përqëndrohemi në ngritjen e markës në qytetet kryesore dhe New York City është një vend ideal për të filluar, sepse është një kryqëzim i sportit dhe modës”, tha Claire Midwood, zëvendëse presidente e koncepteve të konsumatorit.

Dyqani përmban një dizajn që kompania e quan “koncepti i stadiumit të shitjes me pakicë” që merr frymëzim nga stadiumet sportive të shkollave të mesme të SHBA-së. Për këtë arsye, dyqani imiton në hyrje tunelet në të cilët futen atletët për të shkuar në fushë dhe në mes të nivelit të parë dhe të dytë, sipas stilit të stadiumeve të shkollave janë ngritur shkallë me pamje nga Ave 5 dhe blerësit mund të shikojnë ose rrugën ose lojrat live në TV.

Karakteristika të tjera në dyqan përfshijnë një tezgë ku shiten  lëngje dhe ushqime, një zonë  konsultimi palestre personale dhe një zonë për këpucë dhe veshje. Dyqani ka “dhoma dollap me çelës” ku mund të provohen produktet dhe ambjente të quajtura “Turf” dhe “Track” për të provuar produktin para blerjes.

Të gjitha produktet e Adidas kanë vendin e tyre në dyqan, duke përfshirë edhe origjinalet si Stan Smith, atletet Superstar dhe produktet e reja të Ultra-Boost, si dhe bashkëpunime të reja me Stella McCartney për Adidas dhe një partneritet të kufizuar me prodhues sportivë kanadez  si Reigning Champ.

Në nëntor, shefi i Nike gjithashtu hapi një dyqan të madh në lagjen Soho të New York-ut, me një fokus në teknologjinë dhe me provë para blerjes. Gjigandët sportive, me sa duket, kanë zgjedhur NYC si vend për luftë.

Na ngelet të shohim vetëm se kush do e fitojë këtë luftë.

 

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0