Pse dyqani i ri i Adidasit po tmerron Nike-un? - Business Magazine Albania

Pse dyqani i ri i Adidasit po tmerron Nike-un?

~3 minuta lexim


Adidas ka hapur dyqanin e saj të ri në New York City, vetëm disa blloqe larg nga Times Square në Ave 5.

“Anija globale” është katër kate me rreth 45.000 metër katror. Kjo e bën atë dyqanin më të madh sportiv të gjigandit gjerman në botë dhe shënon rritje për fokusin e markës në tregun e SHBA-së.

“Ne kemi kërkuar që të përqëndrohemi në ngritjen e markës në qytetet kryesore dhe New York City është një vend ideal për të filluar, sepse është një kryqëzim i sportit dhe modës”, tha Claire Midwood, zëvendëse presidente e koncepteve të konsumatorit.

Dyqani përmban një dizajn që kompania e quan “koncepti i stadiumit të shitjes me pakicë” që merr frymëzim nga stadiumet sportive të shkollave të mesme të SHBA-së. Për këtë arsye, dyqani imiton në hyrje tunelet në të cilët futen atletët për të shkuar në fushë dhe në mes të nivelit të parë dhe të dytë, sipas stilit të stadiumeve të shkollave janë ngritur shkallë me pamje nga Ave 5 dhe blerësit mund të shikojnë ose rrugën ose lojrat live në TV.

Karakteristika të tjera në dyqan përfshijnë një tezgë ku shiten  lëngje dhe ushqime, një zonë  konsultimi palestre personale dhe një zonë për këpucë dhe veshje. Dyqani ka “dhoma dollap me çelës” ku mund të provohen produktet dhe ambjente të quajtura “Turf” dhe “Track” për të provuar produktin para blerjes.

Të gjitha produktet e Adidas kanë vendin e tyre në dyqan, duke përfshirë edhe origjinalet si Stan Smith, atletet Superstar dhe produktet e reja të Ultra-Boost, si dhe bashkëpunime të reja me Stella McCartney për Adidas dhe një partneritet të kufizuar me prodhues sportivë kanadez  si Reigning Champ.

Në nëntor, shefi i Nike gjithashtu hapi një dyqan të madh në lagjen Soho të New York-ut, me një fokus në teknologjinë dhe me provë para blerjes. Gjigandët sportive, me sa duket, kanë zgjedhur NYC si vend për luftë.

Na ngelet të shohim vetëm se kush do e fitojë këtë luftë.

 

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0