Pse bizneset e-commerce duhet të rimendojnë strategjinë e kanalit të tyre?!  - Business Magazine Albania

Pse bizneset e-commerce duhet të rimendojnë strategjinë e kanalit të tyre?! 

bizneset e-commerce

Rritja e industrisë së tregtisë online ka rezultuar në nevojën për strategjie marketingu gjithnjë në zhvillim. Tani, pa një strategji të fortë kanali, vitrinat e dyqaneve do të mbeten prapa konkurrentëve të tyre. 

Në vitin 2014, kompanitë po zbulonin përfitimet e lidhjes me konsumatorët nëpër kanale të shumta, duke përfshirë më shumë blerje të përsëritura dhe referime. Tani, me tregtinë online në rritje, konsumatorët presin që përvojat omnichannel të jenë edhe më të mira. 

Për bizneset e vogla në tregun konkurrues të sotëm, përmbushja e këtyre pritshmërive të shërbimeve të gjithanshme të pandërprera mund të sjellë shpërblime të mëdha, duke përfshirë angazhimin më të lartë të klientit, mbajtjen dhe tarifat e blerjes. Për të diversifikuar burimet tuaja të trafikut dhe për të shitur në kanale të shumta, një strategji e mirë kanali është bërë thelbësore për çdo biznes të tregtisë online. 

Pse është e nevojshme një strategji kanali?

Një pjesë e vogël e kompanive të fuqishme dominojnë internetin sot. Ndërsa ofrojnë akses në audienca masive, tregtarët duhet të diversifikohen në mënyrë që të mos lidhen me vetwm një platformë. Midis betejës së tyre të vazhdueshme për kontrollin e internetit dhe raportimit tremujor te aksionarët, këto platforma mund të bëjnë ndryshime politikash ose ndërrime algoritmesh që u sjellin dobi atyre në zhvillimin e përvojës së klientit të shitësit. Amazon ka shumë arsye pse ata mund të ngrijnë llogaritë e një shitësi, të mbajnë paratë e tyre ose të bëjnë një Amazon Basics nga produkti i dikujt dhe të bëhen konkurrent. Vitin e kaluar, kur Apple bëri ndryshime në politikën e saj të privatësisë për mbledhjen e të dhënave përmes aplikacioneve në iPhone-in e saj të ri, reklamat në Facebook dhe dyqanet e e-commerce që vareshin nga këto të dhëna u përpoqën të gjenin burime të reja për trafikun dhe shitjet. 

Lexoni: Diversiteti rrit biznesin tuaj. Këto janë disa metoda si ta përqafoni në kanalet tuaja të marketingut

Ekzekutimi i një strategjie nëpër kanale të shumta, nga ana tjetër, i bën kompanitë më elastike. Një strategji e mirë kërkon kanale të reja trafiku ose shitje për biznesin tuaj e-commerce dhe i perfeksionon ato. Në varësi të gjigantëve të tregtisë online si Amazon, të cilët mbajnë emailet e klientëve nga tregtarët e tyre, kjo strategji e bën më të vështirë për shitësit që të gjenerojnë shitje të përsëritura vetëm përmes këtyre tregjeve. Nëpërmjet kanaleve të shumta, ju arrini më shumë njerëz, mblidhni të dhënat tuaja dhe mbani kontroll të plotë mbi klientët tuaj dhe përvojën e tyre. Ju mund t’i përdorni këto të dhëna për të zhvilluar një email dhe strategji komunikimi dhe për t’i drejtuar klientët në faqen tuaj të internetit për blerje shtesë. 

Aty ku bizneset e vogla duhet të inovojnë 

Lufta për vendin e tyre në secilën prej këtyre platformave kryesore është një fluks masiv i sipërmarrësve të rinj. Marketerët dinakë të tregtisë online mund të kopjojnë lehtësisht të gjitha strategjitë tuaja në internet – titujt, banerat dhe videot – t’i ndryshojnë dhe madje t’i përmirësojnë ato për të vjedhur klientët. 

Për t’u dalluar nga shumë të tjerë që bëjnë të njëjtën gjë, bizneset e suksesshme të tregtisë online po kthehen në mënyra krijuese për të marketuar veten e tyre. Ne shohim shembuj të kompanive të mëdha që e bëjnë këtë veprim gjatë gjithë kohës: ato që mund të dominojnë kutinë e blerjeve të Amazon, ose të vënë në punë për të arritur rezultatet më të mira të kërkimit të Google, mund t’i lejojnë ekipet t’i bëjnë ato gjëra për ta. Reklama që duket se di se çfarë dëshironi dhe po ju ndjek në të gjithë internetin është një tjetër qasje e njohur që kompanitë marrin në strategjitë e tyre për t’u vënë re në turmë. 

Bizneset e vogla, nga ana tjetër, priren të kenë metodën e tyre të preferuar dhe t’i përmbahen asaj. Në vitin 2021, 36% e bizneseve të vogla ende nuk kishin as një faqe interneti. Midis atyre që e bënë këtë, 82% e atyre faqeve të internetit nuk kishin llogari në media sociale. Shumicës iu mungonte ende prania e fuqishme digjitale dhe strategjia e marketingut të nevojshme për të tërhequr dhe angazhuar audiencën e sotme të tregtisë online. 

Edhe më rrallë ata zbatojnë strategji të shkëlqyera për kanale të shumta – si Google, Facebook, eBay, Walmart dhe Amazon – në të njëjtën kohë. Në një sondazh, më pak se gjysma e bizneseve të pavarura thanë se shtuan kanale të reja gjatë pandemisë. Midis atyre që e bënë, 80% planifikuan t’i mbanin ato, por ruajtja e tyre do të kërkojë strategji të synuara kanali që vazhdojnë dhe zhvillohen së bashku me bizneset dhe tregjet. 

Ku të filloni? 

Nëse dëshironi të eksploroni opsione shtesë në tregjet tradicionale të tregtisë online– të zgjeruara në platforma si Amazon – mënyra më e mirë për të filluar është duke përmirësuar aftësitë dhe njohuritë tuaja në mënyrat më efektive për të operuar secilën. Sa më thellë të kuptoni avantazhet, disavantazhet dhe praktikat më të mira të secilit kanal, aq më shumë do të keni avantazh ndaj konkurrencës tuaj. Rritja e këtyre aftësive shpesh mund të jetë e mjaftueshme për të dominuar një kanal të vetëm. 

Ndërsa nuk ka asgjë të keqe që një kanal të bëhet burimi kryesor i trafikut dhe shitjeve, nëse ai fillon të prodhojë mbi 50% të të ardhurave tuaja, duhet të filloni të bëni plane rezervë. Nëse keni profil produktesh për Google, provoni Facebook dhe Pinterest. Nëse reklamat në Facebook ju kanë sjellë sukses, provoni Snapchat ose TikTok. Përdorni përzgjedhjen strategjike të kanalit për të kuptuar se cilat platforma do të jenë më të dobishmet për të arritur audiencën tuaj ndërkohë që përballeni me konkurrencën më të vogël dhe përfshini procese në strategjinë tuaj për të testuar marketplace tuaj të ri. Sigurohuni që keni gjithashtu domenin dhe faqen tuaj të internetit dhe zbatoni metoda për të mbledhur të dhënat tuaja të klientit. Edhe nëse tashmë keni një faqe interneti, hidhini një sy burimeve tuaja të trafikut dhe sigurohuni që marka juaj të mbijetojë nëse ndonjë prej tyre zhduket. 

Lexoni: Si munden markat të eleminojnë ndërrimin e kanaleve gjatë reklamave?

Tendencat ndryshojnë shpejt. Një strategji e suksesshme sot mund të dështojë nesër. Renditjet më të mira organike të Google mund të zhduken. Strategjitë e fundit të marketingut mund të funksionojnë për një kohë, por ky sukses mund të jetë jetëshkurtër. Sa më shumë kanale të reja të mund të sillni në biznesin tuaj të tregtisë online dhe sa më mirë të arrini të përsosni secilin, aq më të mira janë shanset tuaja për sukses në një fushë gjithnjë e më konkurruese dhe që ndryshon me shpejtësi. 

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0