Si munden markat të eleminojnë ndërrimin e kanaleve gjatë reklamave? - Business Magazine Albania

Si munden markat të eleminojnë ndërrimin e kanaleve gjatë reklamave?


Markat mund të ndihmojnë në zbutjen e ndikimit të “commercial zapping”, që do të thotë ndërrimi i kanaleve nga shikuesit kur po shohin emisionet e tyre të preferuara televizive, gjatë shfaqjes së reklamave.

Një ekip kërkimor australian nga Universiteti Curtin i Perth sugjeron se ekziston një mënyrë alternative ndaj eliminimit të mesazheve komerciale.

Rekomandimet e tyre i sugjerojnë marketerët dixhitalë që në startegjitë e tyre të mos kërkojnë të minimizojnë bllokimin online të reklamave por të prodhojnë reklama cilësore dhe publiku do t’i mirëpresë mesazhet e tyre.

Polemikat mbi ndikimin e “commercial zapping” kanë rreth 40 vite që kanë filluar. Në një studim të bazuar në vëzhgime, që identifikon faktorët që ndikojnë në ndërrimin e kanaleve televizive, Stephen Richard Dix dhe Ian Phau tregojnë gjetjet e tyre në lidhje me atë që ndodh në një dhomë kur një reklamë shfaqet në ekran.

Autorët pranojnë se reklamuesit nuk mund ta eliminojnë menjëherë ndërrimin e kanalit nga shikuesit.

Por ata ofrojnë këshilla se si markat mund të ndihmojnë në sigurimin e shikueshmërisë: “Ky studim identifikoi se një pjesë e konsiderueshme e kohës komerciale humbet nga shikuesit, si rezultat i ndërrimit të kanaleve. Rreth 38.06 % e shikuesve largohesin nga kanali televiziv gjatë kohës së reklamave.

Marketerët mund të kufizojnë “commercial zapping” duke kufizuar ‘nivelet e acarimit’ nga ana e shikuesve, përsëritjen e elementëve në strategjinë e tyre krijuese dhe kufizimin e ekspozimit në strategjinë e tyre të skedulimit.

Autorët përfundojnë se marketerët, agjencitë e marketingut dhe palët e tjera të interesuara duhet të përpiqen të minimizojnë stimujt që mund të shkaktojnë ndërrimin e kanalit gjatë reklamave.

Burimi: warc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0