Si munden markat të eleminojnë ndërrimin e kanaleve gjatë reklamave? - Business Magazine Albania

Si munden markat të eleminojnë ndërrimin e kanaleve gjatë reklamave?


Markat mund të ndihmojnë në zbutjen e ndikimit të “commercial zapping”, që do të thotë ndërrimi i kanaleve nga shikuesit kur po shohin emisionet e tyre të preferuara televizive, gjatë shfaqjes së reklamave.

Një ekip kërkimor australian nga Universiteti Curtin i Perth sugjeron se ekziston një mënyrë alternative ndaj eliminimit të mesazheve komerciale.

Rekomandimet e tyre i sugjerojnë marketerët dixhitalë që në startegjitë e tyre të mos kërkojnë të minimizojnë bllokimin online të reklamave por të prodhojnë reklama cilësore dhe publiku do t’i mirëpresë mesazhet e tyre.

Polemikat mbi ndikimin e “commercial zapping” kanë rreth 40 vite që kanë filluar. Në një studim të bazuar në vëzhgime, që identifikon faktorët që ndikojnë në ndërrimin e kanaleve televizive, Stephen Richard Dix dhe Ian Phau tregojnë gjetjet e tyre në lidhje me atë që ndodh në një dhomë kur një reklamë shfaqet në ekran.

Autorët pranojnë se reklamuesit nuk mund ta eliminojnë menjëherë ndërrimin e kanalit nga shikuesit.

Por ata ofrojnë këshilla se si markat mund të ndihmojnë në sigurimin e shikueshmërisë: “Ky studim identifikoi se një pjesë e konsiderueshme e kohës komerciale humbet nga shikuesit, si rezultat i ndërrimit të kanaleve. Rreth 38.06 % e shikuesve largohesin nga kanali televiziv gjatë kohës së reklamave.

Marketerët mund të kufizojnë “commercial zapping” duke kufizuar ‘nivelet e acarimit’ nga ana e shikuesve, përsëritjen e elementëve në strategjinë e tyre krijuese dhe kufizimin e ekspozimit në strategjinë e tyre të skedulimit.

Autorët përfundojnë se marketerët, agjencitë e marketingut dhe palët e tjera të interesuara duhet të përpiqen të minimizojnë stimujt që mund të shkaktojnë ndërrimin e kanalit gjatë reklamave.

Burimi: warc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0