Si munden markat të eleminojnë ndërrimin e kanaleve gjatë reklamave? » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 18/05/2017

Si munden markat të eleminojnë ndërrimin e kanaleve gjatë reklamave?

Share
nga Fiorela Jaupi
Maj 18, 2017
Studied at Faculty of Economy, Master of Science in Marketing. Content Editor at Business Magazine Albania
lexo me teper >

Markat mund të ndihmojnë në zbutjen e ndikimit të “commercial zapping”, që do të thotë ndërrimi i kanaleve nga shikuesit kur po shohin emisionet e tyre të preferuara televizive, gjatë shfaqjes së reklamave.

Një ekip kërkimor australian nga Universiteti Curtin i Perth sugjeron se ekziston një mënyrë alternative ndaj eliminimit të mesazheve komerciale.

Rekomandimet e tyre i sugjerojnë marketerët dixhitalë që në startegjitë e tyre të mos kërkojnë të minimizojnë bllokimin online të reklamave por të prodhojnë reklama cilësore dhe publiku do t’i mirëpresë mesazhet e tyre.

Polemikat mbi ndikimin e “commercial zapping” kanë rreth 40 vite që kanë filluar. Në një studim të bazuar në vëzhgime, që identifikon faktorët që ndikojnë në ndërrimin e kanaleve televizive, Stephen Richard Dix dhe Ian Phau tregojnë gjetjet e tyre në lidhje me atë që ndodh në një dhomë kur një reklamë shfaqet në ekran.

Autorët pranojnë se reklamuesit nuk mund ta eliminojnë menjëherë ndërrimin e kanalit nga shikuesit.

Por ata ofrojnë këshilla se si markat mund të ndihmojnë në sigurimin e shikueshmërisë: “Ky studim identifikoi se një pjesë e konsiderueshme e kohës komerciale humbet nga shikuesit, si rezultat i ndërrimit të kanaleve. Rreth 38.06 % e shikuesve largohesin nga kanali televiziv gjatë kohës së reklamave.

Marketerët mund të kufizojnë “commercial zapping” duke kufizuar ‘nivelet e acarimit’ nga ana e shikuesve, përsëritjen e elementëve në strategjinë e tyre krijuese dhe kufizimin e ekspozimit në strategjinë e tyre të skedulimit.

Autorët përfundojnë se marketerët, agjencitë e marketingut dhe palët e tjera të interesuara duhet të përpiqen të minimizojnë stimujt që mund të shkaktojnë ndërrimin e kanalit gjatë reklamave.

Burimi: warc.com

Evente

Hardh Fest 2017

Shtator 7, 2017
9:00 AM - Shtator 10 9:00 PM

Doing Business 2017

Shtator 28, 2017
në orën 09:00 - 29 Shtator Sep 29 në orën 20:00