Sa sekonda duhet të jetë në ekran një reklamë? » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 30/09/2016

Sa sekonda duhet të jetë në ekran një reklamë?

Share
nga Fiorela Jaupi
Sht 30, 2016
Studied at Faculty of Economy, Master of Science in Marketing. Content Editor at Business Magazine Albania
lexo me teper >

Një reklamë në internet duhet të jetë në ekran për 14 sekonda që të ketë shanse për të qenë e shikuar, sipas një studimi të ri në marrëdhëniet midis shikueshmërisë, kohës së shikimit dhe aftësisë së njerëzve për të kujtuar reklama.

Studimi nga firma e reklamave InSkin Media, në bashkëpunim me firmën kërkimore Now Hulumtime dhe Sticky – përfshiu rreth 4,300 konsumatorë në Mbretërinë e Bashkuar dhe teknologjinë duke përfshirë “ndjekjen me sy” dhe matjen e shikueshmërisë.

Një e treta arriti një “kohë shikimi” (koha e kaluar duke parë reklamën) më pak se një sekondë, ndërsa vetëm 42% e panë reklamën për të paktën një sekondë.

Koha mesatare që një reklamë ishte parë në fakt ishte 0.7 sekonda.

Studimi gjithashtu zbuloi se sa kohë një reklamë duhet të shikohet për të rritur nivele të caktuara të kohës së shikimit.

Mesatarisht, një reklamë duhet të shikohet për 14 sekonda.

Studim zbuloi gjithashtu se koha që njerëzit kalonin duke parë reklama ndryshonte në mënyrë të konsiderueshme nga katër formatet kryesore. Më shumë kohë shpenzohet në faqe për sipërmarrje rreth 7.5 sekonda, e ndjekur nga billboards (3.3 sekonda), gjysmën e faqeve (shikon vetëm pjesën e parë të një ëebsite) rreth 0.9 sekonda dhe në fund reklamat e shfaqura në website (0.7 sekonda).

Steve Doyle, CCO i InSkin Media, shpjegoi se një fushatë duhet të vlerësohet në tri faza: a ka patur reklama mundësinë për t’u parë, a u pa në të vërtetë dhe si ka qenë ndikimi.

Formatet e vogla kanë norma dhe mundësi më të larta për t’u parë”  dhe shumë fushata të mëdha u optimizuan kundër tyre, tha ai. “Por koha e shikimi është shumë e ulët dhe në këtë mënyrë është e optimizuar për angazhim dhe ndikim të ulët.”

Burimi: warc.com

Evente

Hardh Fest 2017

Shtator 7, 2017
9:00 AM - Shtator 10 9:00 PM

Doing Business 2017

Shtator 28, 2017
në orën 09:00 - 29 Shtator Sep 29 në orën 20:00