Diversiteti rrit biznesin tuaj. Këto janë disa metoda si ta përqafoni në kanalet tuaja të marketingut - Business Magazine Albania

Diversiteti rrit biznesin tuaj. Këto janë disa metoda si ta përqafoni në kanalet tuaja të marketingut

A e shohin veten klientët në përmbajtjen tuaj? Falë ndërgjegjësimit në rritje për pabarazitë e rrënjosura dhe të vazhdueshme në Shtetet e Bashkuara dhe në mbarë globin, të gjitha llojet e organizatave po thirren të bëjnë më mirë kur bëhet fjalë për diversitetin, barazinë dhe përfshirjen (DEI). Këto përpjekje duhet të jenë më shumë sesa thjesht për t’u treguar, por në të njëjtën kohë, është e rëndësishme që ato të jenë të dukshme.

Kjo mund të jetë e ndërlikuar kur bëhet fjalë për imazhet për kolateralin e marketingut. Konsumatorët presin që markat të pasqyrojnë realitetin e jetës së tyre, ndërsa bizneset gjithashtu duan të shfaqin diversitetin në pamje, por ajo duhet të jetë autentike. Pa një mendim të kujdesshëm, është shumë e lehtë për të goditur shënimet e gabuara, për të tjetërsuar klientët e mundshëm dhe për të tërhequr vëmendjen negative ndaj markës suaj.

Në të njëjtën kohë, pamjet vizuale janë një medium i fuqishëm për të reflektuar dhe nxitur ndryshimin. Në një kohë kur popullsia amerikane po bëhet shpejt më e larmishme dhe ne jemi më të lidhur globalisht se kurrë, përfaqësimi i saktë i një sërë identitetesh në foto dhe grafika është i rëndësishëm si për të pasqyruar atë që duket bota jonë tani dhe për të nxitur një shoqëri ku të gjithë ndihen. mirëpritur, parë dhe dëgjuar.

Përtej kësaj, diversiteti në imazhe është i mirë për biznesin. Në Faqet LinkedIn, përdorimi i imazheve mund të rezultojë në dy herë më shumë komente. Ndërkohë, hulumtimi tregon se njerëzit kanë më shumë gjasa të marrin në konsideratë një produkt ose shërbim ose të ndërmarrin veprime pasi të shohin një reklamë që ata e konsiderojnë të ndryshme ose përfshirëse.

Lexo edhe: 3 Ide për email newsletter-in tuaj të ardhshëm

Këshilla për gjetjen e imazheve të ndryshme për t’u shfaqur në përmbajtjen tuaj

Disa udhëzime mund t’ju ndihmojnë të gjeni imazhe që shfaqin diversitetin në një mënyrë të respektueshme dhe kuptimplote:

  • Pranoni se diversiteti, përfshirja dhe përkatësia shkon përtej racës dhe gjinisë. Sigurohuni që të përfshini moshën, madhësinë, aftësitë e kufizuara, orientimin seksual, fenë dhe kulturën.
  • Merrni në pyetje supozimet. A tërhiqeni automatikisht drejt burrave për të treguar lidershipin ose për t’i treguar gratë në role “ushqyese”? Vlen të vërehen modelet dhe instinktet e para kur zgjidhni imazhe.
  • Shmangni stereotipet. Përfshirja e një personi që synon të simbolizojë diversitetin në një imazh mund të sugjerojë se përfshirja ishte për të parandaluar kritikat. Në mënyrë të ngjashme, përfshirja e individëve të ndryshëm, por shfaqja e tyre të përfshirë në sjellje ose situata që janë stereotipike për sfondin ose grupin e tyre, mund të përforcojë klishetë e dëmshme.

Në përgjithësi, të menduarit për individët si njerëz, dhe jo thjesht si përfaqësues të një grupi, mund të jetë një mendim i mirë. Sa më e larmishme të jetë fuqia juaj punëtore, aq më e lehtë do të jetë të zgjidhni imazhe që pasqyrojnë vërtet shumëllojshmërinëë e dallimeve në botën tonë.

Gjetja e imazheve të ndryshme: Ku të shikoni

Kur bëhet fjalë për gjetjen e imazheve që përfshijnë diversitetin, ekziston një numër I madh opsionesh. Këto janë disa burime për t’u marrë parasysh në varësi të buxhetit tuaj, nevojës për cilësi dhe llojit të imazhit, qofshin foto apo ilustrime.

Burime të përkushtuara për imazhe në lidhje me diversitetin

Duke njohur kërkesën në rritje për imazhe që paraqesin subjekte, kultura dhe cilësime të ndryshme, faqe të reja imazhesh po shfaqen me këtë qëllim specifik. Këtu janë disa nga të preferuarat tona:

Nappy: Misioni i deklaruar i faqes është “të ofrojë foto të bukura, me rezolucion të lartë të njerëzve dhe kafe për startup-et, markat, agjencitë dhe të gjithë të tjerët”. Të gjitha këto foto janë falas për përdorim personal ose komercial.

Lexo edhe: 3 arsye sekrete pse marka juaj ka nevojë për një program shpërblimi

TONL: E themeluar nga një sipërmarrës social nigeriano-amerikan dhe një fotograf ganez-amerikan, TONL është një tjetër bibliotekë e gjerë imazhesh që fokusohet në DEI. Navigimi i sajtit organizohet në mënyrë të dobishme rreth dimensioneve të ndryshme të diversitetit, si toni, tradita dhe udhëtimi. Ndryshe nga Nappy, TONL nuk ofron imazhe falas, por ata kanë disa plane çmimesh të arsyeshme.

Burimet e abonimit për imazhe me cilësi të lartë

Shutterstock: Me më shumë se 175,000 imazhe të shtuara çdo ditë, ka shumë opsione këtu, duke përfshirë disa imazhe pa pagesë. Faqja ofron gjithashtu koleksione të kuruara, terma kërkimi të sugjeruar dhe filtra për t’i bërë më të lehta për t’u gjetur imazhet që përfshijnë diversitetin.

Getty Images: Një nga burimet më të vjetra, më të mëdha dhe më të njohura për fotografitë, Getty ofron më shumë se 400 milionë fotografi në përmbajtjen e saj. Përdoruesit mund të shohin imazhet e shikuara dhe të kërkuara së fundi dhe të renditin rezultatet sipas rezolucionit të imazhit dhe përputhjes më të mirë. Ju madje mund të kërkoni punë nga fotografë të veçantë.

Pa pagesë Stock Images

Unsplash: Kërkoni nëpër më shumë se dy milionë imazhe, duke përfshirë sfondet. Faqja është e lehtë për t’u naviguar, me etiketa intuitive që mund të ndihmojnë në udhëheqjen dhe rafinimin e një kërkimi për subjekte të ndryshme.

Flickr: Një ngecje nga ditët e para të internetit, komuniteti i fotografëve amatorë dhe profesionistë të Flickr ofrojnë miliarda imazhe. Përdoruesit mund të renditin sipas llojit të licencës dhe paletës së ngjyrave për të gjetr shpejt atë që u nevojitet.

Pexels: Përveç të qenit falas, të gjitha fotot në këtë faqe mund të modifikohen. E thjeshtë dhe e shpejtë të analizosh imazhet për të gjetur përfaqësime të identiteteve të ndryshme. Një tabelë e klasifikimit nxjerr në pah përdoruesit me më shumë shikime gjatë 30 ditëve të fundit.

Pixabay: Gjeni atë që ju nevojitet mes më shumë se 2.1 milionë fotove si dhe 330,000 ilustrimeve. Faqja ofron gjithashtu detaje si lloji i kamerës që është përdorur dhe sa herë është shkarkuar një imazh.

Burst: Mundësuar nga platforma Shopify, Burst ofron koleksione për ta bërë më efikas kërkimin nëpër bibliotekën e imazheve. Përdoruesit mund të dërgojnë gjithashtu sugjerime për përmbajtjen për të ndihmuar në zgjerimin e koleksionit të tij.

Dizajn Grafik

Canva: Nuk jeni stilist? Nuk është problem! Canva ofron shabllone, shembuj dhe burime duke përfshirë një redaktues fotografish, rrotë ngjyrash dhe gjenerues paletash për ta bërë të lehtë krijimin e imazheve grafike. Vjen në versione falas, pro dhe ndërmarrje.

Desygner: Kjo platformë gjithashtu e bën dizajnin grafik të aksesueshëm me shumë mësime dhe shabllone falas. Ai madje ofron një përzgjedhje të imazheve pa pagesë.

Bëni Diversitetin në Imazhet e Marketingut një Prioritet

Pavarësisht nëse jeni duke marrë imazhe ose duke dizajnuar tuajin, mbajtja e diversitetit në krye është thelbësore. Të kesh akses në një grup të madh imazhesh dhe burimesh mund të rrisë përpjekjet e organizatës suaj për të përcjellë një estetikë marketingu më gjithëpërfshirëse.

LinkedIn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #27 - Nëntor 2021

Miq, lexues të BusinessMag,

Ky numër i ri revistës vjen në një sezon të nxehtë plot me zhvillime interesante në botën e startupeve. Jam i sigurt që secili nga ju është i ngarkuar shumë më tepër se në çdo periudhë tjetër në përpjekjet për të çuar gjërat përpara, ndaj ju falenderoj që po gjeni kohën për të lexuar këto rreshta. 

Dikush më pyeti sot, sa optimist je për të ardhmen? U përgjigja pa menduar, se kjo nuk është pyetje për një sipërmarrës. Ne optimizmin e kemi në gjak, pasi është stimuli kryesor që çon përpara iniciativat e çuditshme që ndërmarrim, shpesh pa u menduar gjatë! 

Këtë optimizëm përpiqemi ta sjellim në faqet në vazhdim nëpërmjet intervistave me personazhe të njohur dhe të panjohur, të cilët me punën e tyre të përditshme ndikojnë në jetën e mijëra njerëzve përreth. 

Me punën që bëjnë, me historitë që rrëfejnë mbi sfidat e ndryshme, mes dështimesh dhe suksesesh ata/ato frymëzojnë, motivojnë duke përshkruar maratonat vetjake drejt suksesit; pavarësisht pengesave, duke kaluar nga dështimi në dështim, por pa humbur entuziazmin (siç thotë dhe Churchill). 

Njihuni …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0