Problemi që mund të dëmtojë Facebook! - Business Magazine Albania

Problemi që mund të dëmtojë Facebook!

Facebook

Pa përdorues më të rinj, Facebook mund të jetë në telashe të mëdha.

Ish-punonjësja e Facebook Frances Haugen shkarkoi ligjvënës, prindër dhe me gjasë shumë të tjerë duke rrëfyer një grumbull dokumentesh të brendshme të kompanisë në media të ndryshme.

Por kërcënimi më i madh ekzistencial i Facebook nuk ka të bëjë me shumicën e zbulimeve në ato dokumente, siç është paaftësia e kompanisë për të ndaluar gjuhën e urrejtjes, dhunën, apo edhe trafikimin e qenieve njerëzore në faqen e saj të internetit. Gjëra këto që kanë të ngjarë të fundosnin çdo kompani tjetër. Në vend të kësaj, Facebook më në fund mund të dëmtohet, sepse të rinjve nuk u pëlqen të përdorin më platformën.

“Ne jemi duke ripërpunuar ekipet tona për t’u bërë shërbim të rinjve, në vend që të optimizojmë për një numër më të madh të të moshuarve,” tha CEO Mark Zuckerberg gjatë thirrjes së fitimeve të kompanisë për tremujorin e tretë.

Dokumentet tregojnë, sipas Bloomberg, se Facebook pati një rënie prej 16% nga viti në vit në kohën që adoleshentët shpenzonin duke përdorur platformën nga viti 2020 deri në 2021. Sasia e kohës që të rinjtë e rritur, ata midis 18 dhe 29 vjeç, po përdornin platformën ndërkohë ra me 5%. Nga ana tjetër, njerëzit mbi 30 kaluan më shumë kohë në Facebook në të njëjtën periudhë kohore.

Lexoni: “Do të jemi shumë mirë pa Facebook”, thonë ministrat e Francës dhe Gjermanisë

Por Facebook i lakmon përdoruesit më të rinj shumë më tepër sesa njerëzit e moshuar që postojnë foto të nipërve të tyre. Kjo është pjesërisht sepse të rinjtë janë më pak të prirur përsa i përket preferencave të markës, diçka që reklamuesit kërkojnë ta shfrytëzojnë. Për më tepër, nëse Facebook i rrëmben njerëzit herët, ai ka përdorues të mundshëm për gjithë jetën.

“Sapo filloni t’i vendosni gjërat në një platformë dhe e maksimizoni atë sasi të përmbajtjes në atë platformë, lëvizja në një platformë tjetër krijon kosto jashtëzakonisht të larta të ndërrimit,” tha për Yahoo Finance profesori i Universitetit të Çikagos, Pradeep Chintagunta.

“Të gjitha ditëlindjet që mbaj shënim janë tashmë në platformë. Nëse më duhet të kaloj në një platformë tjetër, atëherë do të jetë mjaft e kushtueshme për mua të rikrijoj të gjithë atë përvojë.”

Por për ta bërë këtë, Facebook duhet të gjejë një mënyrë për ta bërë aplikacionin e tij kryesor tërheqës sërish për përdoruesit e rinj.

Facebook po konkurrohet nga Snapchat, Instagram dhe TikTok

Keni nevojë për prova se adoleshentët po braktisin Facebook-un? Mos kërkoni më larg se sondazhi i Piper Sandler’s Fall 2021 Takeing Stock with Teens, i publikuar në fillim të tetorit. Studimi, i cili përfshiu 10,000 adoleshentë amerikanë në 44 shtete, zbuloi se 35% e konsideronin Snapchat (SNAP) platformën e tyre të preferuar të mediave sociale, ndërsa 30% favorizonin TikTok. Rreth 22% e adoleshentëve e pëlqyen më shumë Instagramin, megjithëse ky numër vazhdon të bjerë.

Facebook? Kjo ishte prapa Discord dhe e lidhur me Twitter si rrjetet më pak të preferuara të mediave sociale në mesin e adoleshentëve me vetëm 2% të tyre që pëlqejnë platformat. Ky nuk është një përfundim i mirë.

Pra, ku e kalojnë kohën adoleshentët në të vërtetë? Sipas studimit, 81% e adoleshentëve thanë se përdorin Instagram çdo muaj, ndërsa 77% e adoleshentëve thanë se përdorin Snapchat dhe 73% thanë se përdorin TikTok. Dhe ndërsa numrat e Instagram dhe Snapchat kanë rënë nga nivelet më të larta në sondazhet e mëparshme, përdorimi i TikTok është rritur.

Facebook? Epo, vetëm 27% e adoleshentëve thonë se e përdorin atë çdo muaj, nga 35% në pranverën e vitit 2020, dhe më poshtë se Twitter ashtu edhe Pinterest. Në thelb, adoleshentët nuk janë të pakënaqur me Facebook. Siç raportohet një fëmijë 11-vjeçar u tha studiuesve të kompanisë, “Facebook është për të moshuarit”.

Thënë kështu, ata janë padyshim fansa të Instagram. Pra, pse ka rëndësi që ata nuk po përdorin vetë Facebook-un? Në fund të fundit, është e njëjta kompani.

Sepse aplikacioni kryesor i Facebook është xhevahiri i tij dhe ku janë shumica e përdoruesve të tij. Në tremujorin e tretë, kompania raportoi se familja e aplikacioneve të Facebook ka 3.58 miliardë përdorues aktivë mujorë. Një numër masiv për të qenë i sigurtë. Por 2.91 miliardë përdorues vijnë direkt nga aplikacioni kryesor Facebook.

Në total, aplikacioni Facebook përbën më shumë se 81% të bazës mujore të përdoruesve aktivë të kompanisë. Ky është një burim që gjiganti i mediave sociale nuk mund ta përballojë të shohë tkurrjen. Dhe nëse nuk mund të shtojë përdorues të rinj më të rinj, kjo është ajo që do të ndodhë përfundimisht.

Zuckerberg po i lë të vjetrit

Facebook është në dijeni të këtyre ndryshimeve. Në fakt, Haugen pretendon se Facebook ka mashtruar investitorët në lidhje me përdoruesit e rinj, duke u fokusuar në rritjen e përgjithshme të përdoruesve në të gjitha moshat. Kjo është arsyeja pse ajo i dorëzoi dokumentet Komisionit të Letrave me Vlerë. Por edhe nëse SEC zbulon se Facebook ka mashtruar investitorët, nuk ka gjasa të ndërmarrë ndonjë veprim serioz kundër Zuckerberg, si për shembull heqja e tij nga posti i tij si kryetar, ashtu siç bëri Elon Musk i Tesla-s.

Ndërkohë, Zuckerberg po lufton për të siguruar që Facebook të mos bëhet MySpace-i i ardhshëm, i cili pa audiencën e tij të tkurret rreth kohës kur Facebook u lançua për herë të parë.

“Historikisht, të rinjtë kanë qenë një bazë e fortë dhe kjo është e rëndësishme sepse ata janë e ardhmja,” tha Zuckerberg gjatë thirrjes së të ardhurave të kompanisë. “Por gjatë dekadës së fundit, ndërsa audienca që përdor aplikacionet tona është zgjeruar kaq shumë dhe ne jemi përqëndruar në shërbimin e të gjithëve, shërbimet tona janë më të mirat për shumicën e njerëzve që i përdorin ato dhe jo veçanërisht për të rriturit e rinj.”

Dhe këtu hyjnë përpjekjet e kompanisë për rinovimin e përdoruesve të rinj. Megjithatë, mos prisni që kjo të ndodhë brenda natës.

“Ky ndryshim do të marrë vite, jo muaj, për t’u ekzekutuar plotësisht, dhe unë mendoj se është qasja e duhur për të ndërtuar komunitetin dhe kompaninë tonë për afatgjatë,” pranoi Zuckerberg.

Lexoni: Facebook nuk ikën nga Europa, por ankohet për bazën e të dhënave

CEO i Facebook nuk ka hyrë në ndonjë specifikë se si kompania do të ndryshojë fokusin e saj tek përdoruesit më të rinj. Por një sugjerim mund të jenë përpjekjet e Facebook për të krijuar një version të Instagram për fëmijë.

Platforma e diskutueshme, të cilën kompania e vuri në pritje pas kundërshtimeve nga ligjvënësit, është krijuar për t’u bërë thirrje fëmijëve nën 13 vjeç. Facebook tashmë ka një version të platformës së tij Messenger për fëmijë, dhe nëse një version i Instagram është tashmë duke u zhvilluar, është e mundur që kompania e rrjeteve sociale do të krijojë një version të fokusuar tek fëmijët e aplikacionit kryesor të Facebook. Këta fëmijë, nga ana tjetër, mund të bëhen përdoruesit e rinj të Facebook.

Megjithatë, nëse Facebook dështon në joshjen e përdoruesve të rinj, reklamuesit më në fund mund të fillojnë ta vënë re këtë.

/msn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0