Përse Amazon është duke blerë Whole Foods? - Business Magazine Albania

Përse Amazon është duke blerë Whole Foods?


Amazon u fut për të blerë kompaninë Whole Foods të Premten, duke paguar 13.7 miliardë $ ose 42 dollarë për aksion, një çmim premium 27% më i mirë se çmimi i mbylljes së ditës së mëparshme.

Pra, çfarë ‘loje’ po luan Amazon?

Ka disa strategji që gjigandi online i shitjes me pakicë po përdor.

Si fillim, blerja e 440 dyqaneve të Whole Foods në SHBA, shumë prej tyre në vendndodhje të mira, mund të rritë rrjetin e AmazonFresh, shërbimin e shpërndarjes së produkteve ushqimore të kompanisë.

“Për të transportuar me efikasitet sende ushqimore për konsumatorët, ju keni nevojë për shpërndarje fizike afër konsumatorit”, kanë shkruar disa analistë në Bernstein. “Dyqanet janë të vendosura në mënyrë ideale për këtë. Ata nuk do të duken si dyqane në pesë vitet e ardhshme, por do të jenë në ato vende.”

Rilindja e AmazonFresh ka ecur më ngadalë se sa pritej, sipas analistëve të Credit Suisse.

Kjo lëvizje ka shumë kuptim, duke marrë parasysh ‘armën’ e re të Amazon që u zbulua në muajin Mars: AmazonFresh Pickup.

Ky shërbim u lejon klientëve të porositin sende ushqimore në internet dhe më pas të vendosin vetë kohën për marrjen e produkteve mbas 15 minutash e më vonë. Deri tani ka vetëm dy vendndodhje, të dyja në Seattle, por AmazonFresh Pickup mund të rritet më shpejt pas marrëveshjes të së Premtes.

Blerja e Whole Foods gjithashtu mund të rritë biznesin e paketimit të Amazon, një industri që po rritet vazhdimisht në SHBA dhe tregje të tjera të zhvilluara. Marka e Whole Foods është tashmë popullore dhe Amazon do të jetë në gjendje të zgjerojë ‘gjurmët’ e saj.

Kjo e bën Amazon të rritet drejt kurbës, me një gamë produktesh më të besueshme.

Burimi: businessinsider.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0