Përse Amazon është duke blerë Whole Foods?


Amazon u fut për të blerë kompaninë Whole Foods të Premten, duke paguar 13.7 miliardë $ ose 42 dollarë për aksion, një çmim premium 27% më i mirë se çmimi i mbylljes së ditës së mëparshme.

Pra, çfarë ‘loje’ po luan Amazon?

Ka disa strategji që gjigandi online i shitjes me pakicë po përdor.

Si fillim, blerja e 440 dyqaneve të Whole Foods në SHBA, shumë prej tyre në vendndodhje të mira, mund të rritë rrjetin e AmazonFresh, shërbimin e shpërndarjes së produkteve ushqimore të kompanisë.

“Për të transportuar me efikasitet sende ushqimore për konsumatorët, ju keni nevojë për shpërndarje fizike afër konsumatorit”, kanë shkruar disa analistë në Bernstein. “Dyqanet janë të vendosura në mënyrë ideale për këtë. Ata nuk do të duken si dyqane në pesë vitet e ardhshme, por do të jenë në ato vende.”

Rilindja e AmazonFresh ka ecur më ngadalë se sa pritej, sipas analistëve të Credit Suisse.

Kjo lëvizje ka shumë kuptim, duke marrë parasysh ‘armën’ e re të Amazon që u zbulua në muajin Mars: AmazonFresh Pickup.

Ky shërbim u lejon klientëve të porositin sende ushqimore në internet dhe më pas të vendosin vetë kohën për marrjen e produkteve mbas 15 minutash e më vonë. Deri tani ka vetëm dy vendndodhje, të dyja në Seattle, por AmazonFresh Pickup mund të rritet më shpejt pas marrëveshjes të së Premtes.

Blerja e Whole Foods gjithashtu mund të rritë biznesin e paketimit të Amazon, një industri që po rritet vazhdimisht në SHBA dhe tregje të tjera të zhvilluara. Marka e Whole Foods është tashmë popullore dhe Amazon do të jetë në gjendje të zgjerojë ‘gjurmët’ e saj.

Kjo e bën Amazon të rritet drejt kurbës, me një gamë produktesh më të besueshme.

Burimi: businessinsider.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale