Përdorimi i të dhënave personale, CEO i Apple “godet” rëndë Facebook

Çfarë ndodh kur një forcë e pandalshme godet një objekt të palëvizshëm? CEO i Apple, Tim Cook , kritikoi modelin e biznesit që mbështesin shumë rrjete sociale , sepse për të ata përfitojnë nga klientët e tyre duke mos u dhënë atyre mundësi në lidhje me përdorimin e të dhënave të tyre personale.

Gjatë Ditës Ndërkombëtare të Privatësisë së të Dhënave (28 Janar), ai sulmoi Mark Zuckerberg dhe Facebook. Fjalimi i Cook duket se është një përgjigje e drejtpërdrejtë ndaj sulmit të fundit të  Facebook ndaj Apple,  në të cilin rrjeti më i madh social në botë nxori reklama me faqe të plota në disa gazeta që sulmonin ndryshimet e reja të privatësisë së Apple.

Por ajo që është më magjepsëse është që Cook nw fjalimin e tij nuk e përmendi kompaninë me emër.  “Teknologjia nuk ka nevojë për sasi të mëdha të të dhënave personale të grupuara në dhjetëra faqe dhe aplikacione për të qenë të suksesshme” pasi “reklamat ekzistonin dhe përparonin për dekada pa të” .

Për të mbledhur dhe shitur të gjitha ato të dhëna ka një kosto të madhe “rezultati përfundimtar i gjithë kësaj është që ju nuk jeni më klienti”, ai thotë se tani “ju jeni produkti”.

Konferenca u mbajt virtualisht, gjatë kësaj ngjarje, Tim Cook shpjegoi se normalizimi dhe pranimi si i pashmangshëm i faktit që preferencat tona personale mund të shiten nënkupton humbjen e më shumë sesa thjesht të dhënat, sepse për të, nënkupton që njerëzit gjithashtu humbin liria për të qenë njerëzor.

CEO i Apple ka marrë një qëndrim kundër asaj se si rrjetet sociale po lejojnë dezinformimin, në mënyrë që të mbledhin më shumë informacione personale nga përdoruesit e tyre, pasi ai thotë se rrjetet sociale marrin si përparësi ” teoritë e konspiracionit dhe nxitjen e dhunës” dhe se këto tema inkurajojnë pjesëmarrja e njerëzve në biseda brenda aplikacioneve të ndryshme.

LEXO: Facebook i hap luftë Apple. Kjo mund të sinjalizojë fundin e Facebook

Ai paralajmëroi se një qasje e tillë shkakton “polarizim, humbje të besimit dhe dhunë”. E përballë një perspektive të tillë, ” një dilemë sociale nuk mund të lejohet të kthehet në një katastrofë shoqërore “. Kjo i referohet gjithçkaje që një rrjet social është i gatshëm të ekspozojë para përdoruesve të tij në mënyrë që të mbledhë më shumë informacion rreth tyre.

Për menaxherin e Apple “është koha të mos pretendojë se kjo qasje nuk ka një kosto” dhe është se sipas mendimit të tij, lejimi i të gjitha llojeve të përmbajtjes dhe komenteve në rrjetet sociale çon në polarizimin e shoqërisë , në humbjen e besimit dhe “ndaj dhunës”.

Duke iu kthyer temës sesi reklamimi i bëri bizneset të prosperojnë për vite me radhë pa mbledhur të dhëna në këtë mënyrë, ai gjithashtu përmendi se “nëse një kompani mbështetet në mashtrimin e përdoruesve për shfrytëzimin e të dhënave, në opsione që nuk janë aspak opsione, atëherë nuk meritojmë të lavderohemi. Meritojmë një reformë “.

Për të, është modeli aktual i biznesit i rrjeteve sociale që duhet të modifikohet për të ofruar siguri më të madhe në internet dhe mbi të gjitha një trajtim etik të të dhënave personale që nuk bazohet në faktin se përdoruesit mund të bashkohen në grupe ekstremiste – siç janë vaksinat anti – për të gjeneruar një sasi të caktuar të ndërveprimeve dhe pastaj të mbledhë të dhëna.

Një tjetër polemikë e fundit në të cilën Apple është përfshirë është çështja që ka kundër kompanisë së lojërave video Epic Games , pasi CEO i Apple do të duhet të dëshmojë për 7 orë rreth mënyrës se si kompania Apple e shikon konkurrencën dhe tregun.

YAHOO

INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0