Pak histori nga shpikja e supermarketeve - Business Magazine Albania

Pak histori nga shpikja e supermarketeve

~3 minuta lexim


Kalimi nga mënyra tradicionale e tregtimit të një kategorie të caktuar mallrash, në një tregti moderne me një gamë më të madhe artikujsh, i detyrohet francezit Aristide Boucicaut, që për herë të parë hapi, më 1852 në Paris, Au Bon Marché.

Ai ishte i pari që ideoi hapësira të mëdha me një tipologji të shtuar të artikujve për shitje, duke shënuar kështu një revolucionarizim të konceptit të dyqaneve të specializuara. Në Au Bon Marché, çmimet ishin fikse, të ekspozuara në etiketa, e kishte gjithashtu edhe oferta, vende për t’u ulur dhe pushuar, dorëzime malli me porosi dhe korrespondencë.

Ne atë kohë, frekuentimi u bë një trend dhe aktivitet social i rëndësishëm, çka frymëzoi edhe mjeshtër të mëdhenj të penës për të shkruar disa prej veprave të njohura letrare të kohës.

Në vitin 1865, Boucicaut pati idenë brilante që mund të quhet edhe si pararendëse e marketingut të sotëm. Kështu, të enjteve, ditë në të cilat fëmijët nuk shkonin në shkollë dhe nënat qëndronin me ta, ai dilte dhe klientëve të shoqëruar me fëmijë u jepte figurina me imazhe të ndryshme, nën të cilat shkruante emrin e dyqanit, si dhe një njoftim për dalje të një produkti të ri ose ndonjë ofertë të re që do të aplikohej të enjten e ardhshme. Kështu, ai shihte se çdo të enjte numri i klientëve vinte gjithnjë në rritje.

 

burimi: telegrafi.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0