Ai ishte i pari që ideoi hapësira të mëdha me një tipologji të shtuar të artikujve për shitje, duke shënuar kështu një revolucionarizim të konceptit të dyqaneve të specializuara. Në Au Bon Marché, çmimet ishin fikse, të ekspozuara në etiketa, e kishte gjithashtu edhe oferta, vende për t’u ulur dhe pushuar, dorëzime malli me porosi dhe korrespondencë.
Ne atë kohë, frekuentimi u bë një trend dhe aktivitet social i rëndësishëm, çka frymëzoi edhe mjeshtër të mëdhenj të penës për të shkruar disa prej veprave të njohura letrare të kohës.
Në vitin 1865, Boucicaut pati idenë brilante që mund të quhet edhe si pararendëse e marketingut të sotëm. Kështu, të enjteve, ditë në të cilat fëmijët nuk shkonin në shkollë dhe nënat qëndronin me ta, ai dilte dhe klientëve të shoqëruar me fëmijë u jepte figurina me imazhe të ndryshme, nën të cilat shkruante emrin e dyqanit, si dhe një njoftim për dalje të një produkti të ri ose ndonjë ofertë të re që do të aplikohej të enjten e ardhshme. Kështu, ai shihte se çdo të enjte numri i klientëve vinte gjithnjë në rritje.
burimi: telegrafi.com
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.