Ora e punës në Shqipëri më e ulta, me vetëm 2.2 euro - Business Magazine Albania

Ora e punës në Shqipëri më e ulta, me vetëm 2.2 euro


Shqipëria ka kostot më të ulta për orë pune në të gjithë Europën. Sipas Eurostat, kostoja mesatare  për orë punë në Bashkimin Evropian është mesatarisht 24 euro, ndërsa në Shqipëri vetëm 2.2 euro.

Madje krahasimi i Eurostat vë në dukje se edhe në rajonin e Ballkanit kostoja e punës është sa dyfishi i Shqipërisë me 4.4 euro për orë pune.

Kostoja e punës në Ballkan ka mbetur e ulët në vitet e pas krizës si rrjedhojë e një logjike që kanë ndjekur vendet në drejtim të konsolidimit fiskal.

Në këto kushte vendet e Ballkanit dhe Shqipëria duhet të shfrytëzojnë këto kosto për të tërhequr më shumë investime dhe për t’i bërë prodhimet e tyre më produktive.

Edhe pse pagat në rajonin e Ballkanit u rriten me ritme të shpejta vitet e para krizës mesatarja e tyre është shumë poshtë niveleve evropiane.

Në mesin e të gjitha problemeve strukturore të ekonomive të Ballkanit Perëndimor, punësimi mund të konsiderohet si sfida kryesore për vitet e ardhshme. Gjatë dy dekadave të fundit, situata është përkeqësuar në mënyrë progresive.

grafik-per-punet

Raporti i punësimit të popullsisë ka rënë nga rreth 45% në 1991 në 38% në vitin 2013.

Hendeku i vendeve të Ballkanit me mesataren e vendeve të Eurozonës është 14%. Situata e punësimit është më e rëndë për të rinjtë, ku vetëm 17% për qind e tyre janë të punësuar, sipas Eurostat.

Situata është edhe më alarmante duke e ditur se pjesëmarrja e të rinjve në strukturën e popullsisë është shumë më e lartë në Ballkanin Perëndimor se në Europë.

Situata është veçanërisht e vështirë në Kosovë dhe Bosnjë, ku pavarësisht rritjes pozitive dhe relativisht të lartë të ekonomisë papunësia jep shenja të vogla rënieje. Megjithatë, në Serbi dhe Maqedoni ka një trend pozitiv në drejtim të uljes së papunësisë.

Në Serbi niveli i papunësisë është ulur nga 23.9% në 2012 në 17.9% në vitin 2015, Ndërsa në Maqedoni, ku trend pozitiv ka filluar në vitin 2005 dhe nuk u ndërpre nga kriza, ai zbriti nga 29% në vitin 2013 në 26.1% në vitin 2015.

Disa zhvillime pozitive edhe mund të vërehet në Kroaci dhe Mali i Zi që nga viti 2014 dhe në Shqipëri që nga viti 2015.

 

burimi: gazetadita

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0