Nuk ka qenë kurrë një kohë më e mirë për të qenë shefi juaj dhe ja pse! - Business Magazine Albania

Nuk ka qenë kurrë një kohë më e mirë për të qenë shefi juaj dhe ja pse!

Sukses

Çdo brez ka karakteristika që e dallojnë atë. Gen Z , gjenerata e parë që është rritur në internet, ka një qasje shumë të ndryshme ndaj punës sesa millennials, Gen X dhe baby boomers.

Pasi hyri në fuqinë punëtore në mes të trazirave të Covid-19, Gen Z e ka gjetur veten në një peizazh punësimi të rrethuar nga paqëndrueshmëria. Për fat të mirë, Zoomers po e përdorin këtë kohë trazirash në avantazhin e tyre. Gen Z po eksploron përfitimet e sipërmarrjes, sipas një studimi , 93% e tyre kanë bërë të paktën një hap drejt zhytjes në pronësi të biznesit. Në dekadat e mëparshme, sipërmarrja shihej si një alternativë e rrezikshme për një rrugë më tradicionale të karrierës, e cila filloi pas një diplome katërvjeçare dhe e mbajtur deri në pension. Por, ndërsa një jetë e rehatshme e klasës së mesme bëhet gjithnjë e më e pakapshme nga mjetet standarde, sipërmarrja tani shihet si një alternativë e qëndrueshme për të punuar për dikë tjetër.

Pse tani është një kohë e shkëlqyer për të qenë një sipërmarrës

Fjala “sipërmarrës” daton në shekullin e 18-të, por koncepti ka ekzistuar që kur një njeri i shpellave i ka shitur një dash një tjetri. Por, vetëm në rreth 15 vitet e fundit sipërmarrja ka evoluar në atë që është sot.

Kjo për shkak se interneti ka ulur ndjeshëm barrierat për këdo që kërkon të hapë biznesin e tij, në thelb nga kudo në botë. Në të kaluarën, Bregu Perëndimor i SHBA – veçanërisht Silicon Valley – ka qenë një qendër për startup-et, falë faktorëve si mbizotërimi i universiteteve kërkimore në rajon dhe investimet e rëndësishme të qeverisë, ndër të tjera joshëse. Zona e Gjirit të San Franciskos ka pasur prej kohësh një frymë pioniere.

Lexo edhe: 3 hapa për të kultivuar mendësinë e një novatori!

Por tani, nuk është më e nevojshme të tërhiqni aksionet dhe të kaloni në “Mountain View” për të nisur ëndrrën tuaj fillestare. Bootstrappers në veçanti, të cilët nuk kërkojnë investime të jashtme, nuk kanë nevojë të kërkojnë financim në ngjarjet e rrjeteve të Google. Nomadët dixhitalë tani lëvizin lirshëm anembanë globit, duke punuar në bizneset e tyre kudo. Të bëhesh një sipërmarrës është më e lehtë se kurrë, gjithçka që ju nevojitet është një lidhje e fortë në internet.

Përfitimet (dhe dhimbjet) e të qenit shefi i vetes suaj

Ka shumë arsye që dikush mund të dëshirojë të bëhet një sipërmarrës. Ndoshta ju keni identifikuar një nevojë për një produkt që nuk ekziston dhe dëshironi të trajtoni një pikë dhimbjeje. Ndoshta e shihni mundësinë për ta bërë botën një vend më të mirë. Ose ndoshta është stili i jetesës që të tërheq: Të jesh shefi i vetes , të bësh orarin tënd dhe t’i përgjigjesh askujt.

Të gjitha këto janë arsye legjitime për të filluar një biznes, dhe ka edhe shumë të tjera. Por, mbani mend: Nisja e një startup-i është punë, shumë punë. Një javë pune 40-orëshe do të jetë një lluks i rrallë, veçanërisht në fillim. T’i përgjigjesh askujt do të thotë gjithashtu se nuk ka kujt t’i drejtohesh kur gjërat bëhen të vështira, dhe nëse dështon, mirë, është e vështirë të gjesh dikë për të fajësuar përveç vetes. Në një postim në Reddit duke diskutuar të mirat dhe të këqijat e të punuarit për veten tuaj, një përdorues e përmblodhi atë në mënyrë të përmbledhur – “Pro: Liria për të menaxhuar veten si të duash; Kundër: Liri për të menaxhuar veten si të duash.”

Hulumtimet sugjerojnë se disa lloje personaliteti ia dalin më mirë se të tjerët. Një studim nga Myers-Briggs, i indikatorit të mirënjohur të tipit Myers-Briggs (MBTI), zbuloi se tipat e personalitetit të Intuitës (N) dhe Perceptimit (P) kanë tendencë të kenë një natyrë më sipërmarrëse sesa tipat Të ndjeshëm dhe Gjykues. Siç vë në dukje studimi, “Sipërmarrësit në grup treguan një orientim dukshëm më të lartë për kreativitetin, marrjen e rrezikut, impulsivitetin dhe veçanërisht autonominë sesa jo-sipërmarrësit”, duke shtuar se, “njerëzit me një preferencë për ekstraversion, intuitë, të menduarit dhe perceptimin, priren të tregojnë nivele më të larta të orientimit sipërmarrës”.

Kjo nuk do të thotë se vetëm disa lloje të personalitetit janë të përshtatshëm për sipërmarrjen, studimi sqaron se njerëzit në të gjithë spektrin MBTI mund të bëhen sipërmarrës. Por, ia vlen t’i hidhni një vështrim të hollësishëm pikave tuaja të forta dhe të dobëta për të përcaktuar nëse në fund të fundit është masa e duhur për ju.

Ju bëni fatin tuaj!

Pothuajse të gjithë duan lirinë për të krijuar fatin e tyre. Por, nuk ka pasur kurrë një kohë më të mirë për të qenë një sipërmarrës. Gen Z mund të ketë disa zhargon të pakapshëm, por ata nuk kanë frikë të dalin nga forma e korporatës dhe të krijojnë fatin e tyre. Për ta, dhe këdo tjetër që zgjedh atë rrugë, qielli është kufiri.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0