Nokia konfirmon se do të lançojë një smartphone në 2017 - Business Magazine Albania

Nokia konfirmon se do të lançojë një smartphone në 2017


Nokia ka konfirmuar se telefoni inteligjent i tyre i ardhshëm do të lançohet në vitin 2017, duke mbajtur premtimin e hyrjes në tregun e telefonave.

Kompania finlandeze e shiti biznesin e saj të pajisjeve tek Microsoft në vitin 2014, ku telefonët shiteshin nën markën Lumia. Por ndërkohë që Microsoft në mënyrë efektive po del nga biznesi i smartphone-ve, Nokia ka vendosur që të kthehet.

Gjenerata e re e pajisjeve pritet që të debutojë në tre mujorshin e dytë të 2017 dhe me shumë gjasa do të jetë në “Mobile World Congress” në Shkurt të 2017.

Nokia po bashkëpunon me një kompani finlandeze të quajtur HMD, e cila do të marrë përgjegjësi për të prodhuar telefonët e ardhshëm.

Dy kompanitë firmosën një marrëveshje në Maj që i dha HMD të drejta ekskluzive mbi markën Nokia.

Kompania e re e formuar do të shpenzojë 500 milionë € në marketingun e telefonëve në tre vitet e ardhshme. Gjithashtu është arritur një marrëveshje me Nokian për të prodhuar hardware-ët për 10 vitet e ardhshme.

Deri më tani nuk ka ndonjë detaj mbi vetë telefonin dhe funksionalitetet që do të ketë, por pajisjet e reja të Nokia-s pritet të kenë sistemin operativ të Google, Android.

Burimi: telegraph.co.uk

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0