Nokia konfirmon se do të lançojë një smartphone në 2017 - Business Magazine Albania

Nokia konfirmon se do të lançojë një smartphone në 2017


Nokia ka konfirmuar se telefoni inteligjent i tyre i ardhshëm do të lançohet në vitin 2017, duke mbajtur premtimin e hyrjes në tregun e telefonave.

Kompania finlandeze e shiti biznesin e saj të pajisjeve tek Microsoft në vitin 2014, ku telefonët shiteshin nën markën Lumia. Por ndërkohë që Microsoft në mënyrë efektive po del nga biznesi i smartphone-ve, Nokia ka vendosur që të kthehet.

Gjenerata e re e pajisjeve pritet që të debutojë në tre mujorshin e dytë të 2017 dhe me shumë gjasa do të jetë në “Mobile World Congress” në Shkurt të 2017.

Nokia po bashkëpunon me një kompani finlandeze të quajtur HMD, e cila do të marrë përgjegjësi për të prodhuar telefonët e ardhshëm.

Dy kompanitë firmosën një marrëveshje në Maj që i dha HMD të drejta ekskluzive mbi markën Nokia.

Kompania e re e formuar do të shpenzojë 500 milionë € në marketingun e telefonëve në tre vitet e ardhshme. Gjithashtu është arritur një marrëveshje me Nokian për të prodhuar hardware-ët për 10 vitet e ardhshme.

Deri më tani nuk ka ndonjë detaj mbi vetë telefonin dhe funksionalitetet që do të ketë, por pajisjet e reja të Nokia-s pritet të kenë sistemin operativ të Google, Android.

Burimi: telegraph.co.uk

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0