Një botë pa tym, nismë e kompanisë së duhanit dhe Ferrarit


Lajme të mira për duhanpirësit. Kompanitë e duhanit, po tentojnë të largohen gjithnjë  e më shumë nga efektet e dëmshme të nikotikës, duke ofruar opsione të tjera të konsumit. Philip Morris International dhe Skuderia Ferrari kanë zgjatur partneritetin e tyre deri në vitin 2021. Bashkëpunimi i tyre që nis 40 vite më parë, do të përqëndrohet këto vite në avancimin e kauzës së një bote pa tym duhani. Kjo nënkupton vazhdimin e pirjes së duhanit, duke kaluar nga forma më e dëmshme e konsumimit të nikotinës – cigare – tek alternativat më pak të dëmshme të provuara shkencërisht që janë pa tym.

Ne duam t’u japim 1.1 miliardë burrave dhe grave në botë që pijnë duhan, mundësinë për të bërë zgjedhje më të mira dhe më të informuara. Ne jemi të përkushtuar që të përdorim të gjitha burimet e disponueshme, duke përfshirë aktivitetet tona të lidhura me sportet motorike, për të përshpejtuar vrullin përreth këtij ndryshimi revolucionar për të mirën e njerëzve që pinë duhan, shëndetin publik dhe shoqërinë në përgjithësi. Ne e vlerësojmë shumë mbështetjen e Skuderisë Ferrari në këtë kauzë,” tha shefi ekzekutiv i PMI, André Calantzopoulos.

Krijimi i vetëdijes globale për mundësinë e paraqitur nga inovacioni, shkenca dhe teknologjia për të kaluar në një botë pa tym duhani është me rëndësi të madhe. Specialistët e fushës thonë se është e rëndësishme që qeveritë, ekspertët e shëndetit publik, komuniteti shkencor dhe shoqëria civile të përqafojnë sfidën dhe të ndihmojnë në vendosjen e një plani rregullues të ndjeshëm.

Skuderia Ferrari shihet si partner i rëndësishëm në këtë sfidë, sepse shfrytëzon një frymë pioniere, teknologji dhe inovacion në ndjekje të ambicieve të mëdha.

Djegia e duhanit gjeneron tym dhe shumicën dërrmuese të toksinave të dëmshëm të lidhura kryesisht me sëmundjet që lidhen me duhanpirjen. Prej 2008 PMI vlerësohet të ketë shpenzuar më shumë se 4.5 miliardë dollarë për të zhvilluar, mbështetur dhe ndërtuar kapacitetin prodhues për një portofol të gjerë të produkteve pa tym. Në vitin 2017, dy vite pas fillimit të komercializimit, gati 40% e shpenzimeve komerciale botërore të kësaj kompanie iu kushtua këtyre produkteve inovative. Sot vlerësohet që rreth 5 milionë njerëz kanë ndaluar pirjen e duhanit dhe kanë bërë ndryshimin në produktet e përparuara të duhanit.

Një nga kompanitë më të mëdha në këtë fushë, pretendon që një në tre nga konsumatorët 40 milionë burra dhe gra, do të bëjë të njëjtën gjë deri në vitin 2025.

Me mbështetjen e duhur rregullatore, ky numër mund të jetë shumë më i lartë deri atëherë.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale