Neuroshkenca liston 10 këngët më të lumtura - Business Magazine Albania

Neuroshkenca liston 10 këngët më të lumtura

Neuroshkenca paraqet 10 këngët më të lumtura

Shkenca sugjeron dëgjimin e një liste me dhjetë këngë. Me një dimër të gjatë dhe të ftohtë, po dhe me Covid, që po mbyllet, tani mund të jetë një kohë ideale për ta rishikuar atë listë.

Muzika dhe lumturia janë të lidhura ngushtë dhe shkenca tregon se lumturia në të vërtet e bën trurin të funksionojë më mirë. Të brohorisni veten nuk do t’ju ndihmojë vetëm ta kaloni errësirën. Kjo gjithashtu do t’ju ndihmojë të mendoni më qartë dhe të bëni më shumë punë. Cila është arsyeja që në 2015-ën një neurolog holandez, i dashuruar me muzikë, na bëri një favor të gjithëve dhe kuptoi se çfarë i bën meloditë më të mira të rritsin humorin tonë. Shtysa për studimin erdhi nga një burim i pazakontë: markë elektronike britanike Alba. Me sa duket, ata donin të dinin se çfarë e bënte një melodi të ndikonte me të vërtetë në lumturinë tonë dhe iu drejtuan Dr. Jacob Jolij për të marrë një përgjigje.

Jolij ishte i gatshëm, megjithëse vuri në dukje se, shija në muzikë është subjektive. Ajo që e bën shokun tuaj të vallëzojë mund t’u bëjë juve të vraponi nga dhoma duke mbuluar veshët. “Vlerësimi i muzikës është shumë personal dhe varet shumë nga konteksti shoqëror dhe shijet personale. Në këtë drejtim, ideja e një” formule për t’u ndjerë mirë është pak e çuditshme”, komentoi ai.

Ajo që mund të bësh, sidoqoftë, është të kërkosh nga publiku që dëgjon të paraqesë shembuj të këngëve të preferuara që ndihen mirë dhe më pas të analizosh ato paraqitje tek modele, për të zbuluar se cilat karakteristika shoqërohen zakonisht me këngët që nxisin buzëqeshjen. Këtë bëri Jolij.

Ai zbuloi se meloditë më të lumtura janë pak më të shpejta se kënga juaj mesatare (mes 140 dhe 150 rrahje në minutë mesatarisht), të shkruara në një çelës kryesor, ose për ngjarje të lumtura ose marrëzi të plota. Jolij i bashkoi këta faktorë në një formulë për këngën më të lumtur të mundshme dhe më pas kërkoi për hitet ekzistuese që përputheshin me modelin e tij.

Lexoi:6 gjërat që duhet të mësojnë të gjithë për të vlerësuar më mirë botën rreth tyre

Neuroshkenca paraqet 10 këngët më të lumtura

1.Don’t Stop Me Now (Queen)

2.Dancing Queen (Abba)

3.Good Vibrations (The Beach Boys)

4.Uptown Girl (Billie Joel)

5.Eye of the Tiger (Survivor)

6.I’m a Believer (The Monkees)

7.Girls Just Wanna Have Fun (Cyndi Lauper)

8.Livin’ on a Prayer (Jon Bon Jovi)

9.I Will Survive (Gloria Gaynor)

10.Walking on Sunshine (Katrina & The Waves)

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0