Netflix shton afro 6 milionë abonentë të rinj pas ndalimit të shpërndarjes së fjalëkalimit - Business Magazine Albania

Netflix shton afro 6 milionë abonentë të rinj pas ndalimit të shpërndarjes së fjalëkalimit

Netflix ka rritur të ardhurat, profitin dhe numrin e abonentëve pagues, kjo sipas raportit të fundit tremujorit të kompanisë. Të gjitha shifrat janë më të larta se sa ishin parashikuar, duke i tejkaluar kështu të gjitha pritjet e analistëve

Platforma e transmetimit nisi me “shpërndarjen e paguar” – emri zyrtar i ndalimit të shpërndarjes falas të fjalëkalimit – në SHBA, dhe tani ka sjellë 5.8 milionë abonentë të rinj pagues. Netflix konfirmoi se planifikon që këtë teknikë do ta përdorë në “pothuajse të gjitha vendet e mbetura”.

Raporti prej 15 faqesh zbuloi se reagimi i anulimit ishte i ulët në mesin e përdoruesve të cilët papritur ishin shkyçur nga llogaritë e miqve të tyre. Netflix hoqi dorë gjithashtu nga plani bazë në SHBA, i cili ishte zgjidhja më e lirë pa reklama që kushton 9,99 dollarë në SHBA, 9,99 funte në Mbretërinë e Bashkuar dhe 9,99 euro në Evropë, raporton GSM Arena.

 

Në vend të kësaj, përdoruesit e rinj dhe ata që kthehen duhet të përdorin pakon standarde me reklama me çmim prej 6,99 dollarëve, pakon standarde pa reklama me çmim prej 15,49 dollarëve standard ose pakon premium me çmim prej 19,99 dollarëve.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0