Netflix prej Nëntorit, një version i ri që kushton më lirë - Business Magazine Albania

Netflix prej Nëntorit, një version i ri që kushton më lirë

Netflix prej Nëntorit, një version i ri që kushton më lirë

Në prill, pasi Netflix raportoi humbjen e parë të abonentëve në një dekadë, drejtori ekzekutiv Reed Hastings zbuloi se kompania po kërkonte të prezantonte një version më të lirë, të mbështetur nga reklamat, pas vitesh refuzimi të reklamave.

Raportohet se versioni me reklama do të nisë më 1 nëntor në shumë vende duke përfshirë SHBA-në, Kanadanë, Britaninë e Madhe, Francën dhe Gjermaninë.

Netflix me reklama thuhet se do të kushtojë midis 7 dhe 9 dollarë në muaj, afërsisht gjysma e tarifës standarde të kompanisë, e cila kushton 15,50 dollarë në muaj. Reklamat nuk do të shfaqen gjatë shfaqjeve për fëmijë, raportoi më parë Bloomberg dhe abonentët nuk do të mund të shkarkojnë përmbajtje për t’i parë offline. Lexo më shumë: Netflix humbet 1 milion abonentë në 4 muaj

Ndryshimet vijnë në mes të të ashtuquajturave “luftëra të transmetimit” të shkaktuar nga opsionet e tjera për konsumatorët, duke përfshirë Apple TV Plus, Disney Plus, HBO Max, Peacock dhe Paramount Plus.
Një zëdhënës i Netflix tha se kompania është “ende në ditët e para të vendosjes se si të nisë një version me çmim më të ulët, të mbështetur nga reklamat”, duke shtuar se “asnjë vendim nuk është marrë”. theguardian

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0