Në 2017 të ardhurat e gjeneruara nga teknologjia do bien me 2% - Business Magazine Albania

Në 2017 të ardhurat e gjeneruara nga teknologjia do bien me 2%


Axhenda e teknologjisë në 2017-tën duket më e pafuqishme se një vit më parë tha drejtori i departamentit të hulumtimit pranë Consumer Technology Association Steve Koenig gjatë evenimentit CES. Në terësi të ardhurat e gjeneruara nga kjo industri pritet të arrijnë shifrat e 929 miliardë dollarëve në 2017-tën, një rënie me 2% nga 950 milionë dollarë në 2016.

Në SHBA historia duket tjetër ,sepse shpenzimet në teknologji konsumatore do të rriten nga 287 miliardë dollarë në 2016-tën në 292 miliardë dollarë në 2017-tën. Janë dy faktor që ndikojnë më së shumti në këtë shifër, sasia e teknologjisë së shitur por edhe gjendja e ekonomisë globale.

Shpenzimet do të arrijnë 3.4% të GDP-së botërore nga 3.1% që ishte një vit më parë. Pavarësisht se kemi të bëjmë me shifra inkurajuese, Steve Koenig tha se e ardhmja është në dyshim për shkak të Brexit dhe administratës Trump.

Janë 7 produkte që përbëjnë 81% të shitjeve: Tabletët, laptopët, desktopët, TV, telefonët inteligjentë, kamerat dhe veshjet elektronike. Telefonët përbëjnë 47% të shpenzimeve prej 447 miliardë dollarë të ardhura të gjeneruar. Mbi 60% e shpenzimeve vinë nga tregjet në zhvillim.

Nëse shtoni tabletët, atëherë i bie që 51% e shpenzimeve në teknologji të kenë destinacion pajisjet mobile. Shitjet e desktopëve do të bien në 50 milionë njësi nga 53 vitin e kaluar. Televizorët ishin në 225 milionë njësi në 2016-tën dhe 2017-ta do t’i gjejë me rënie.

Por televizorët 4K Ultra HD do të vijojnë të rriten e madje me shpejtësi në 81.9 milionë njësi në 2017-tën nga 52.7 milionë në 2016-tën. Në bazë të rajoneve, Amerika Latine do të shënojë rënie, Amerika e Veriut do të ketë rritje ndërsa Europa (Perendimore dhe Lindore) gjithashtu do të ketë rënie të shpenzimeve në teknologji.

burimi: CIO

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0