Misioni i parë i Boeing Starliner anulohet! - Business Magazine Albania

Misioni i parë i Boeing Starliner anulohet!

Boeing

Nisja e Starliner e Boeing sonte është shtyrë rreth dy orë para ngritjes historike. Thuhet se anulimi  është për shkak të një problemi me valvulën e çlirimit të oksigjenit në shkallën e sipërme të raketës Atlas V.

Ka mundësi rezervë të nisjes më 7, 10 dhe 11 maj. Pas vitesh vonesa dhe mbi 1 miliard dollarë shpenzime të tejkaluara, misioni është vendosur të jetë përpjekja e parë e Boeing për të transportuar astronautët në Stacionin Ndërkombëtar të Hapësirës.

Pasi çështja të zgjidhet me fazën e sipërme, United Launch Alliance Atlas V do të mbajë kapsulën CST-100 Starliner në orbitë së bashku me dy astronautët në bord, Butch Wilmore dhe Sunny Williams, nga Kepi Canaveral i Floridës në orën 22:34 me kohën lokale, të hënën në mbrëmje. Misioni shënon gjithashtu herën e parë që Atlasi i ULA do të ketë ekuipazh. Raketa krenohet me një shkallë suksesi prej 100% në 99 misione. (ULA është një sipërmarrje e përbashkët e Boeing dhe Lockheed Martin). Astronautët tani do të ankorohen në stacion sa më shpejt të enjten, ku do të qëndrojnë për të paktën tetë ditë.

Nëse gjithçka shkon sipas planit, Boeing do të jetë në gjendje të certifikojë më në fund Starliner-in e tij për transportin njerëzor dhe të fillojë të përmbushë kushtet e kontratës së saj për taksi astronautësh të NASA-s prej 4.2 miliardë dollarësh. Kjo kontratë, sipas Programit Komercial të Ekuipazhit të agjencisë, u dha në vitin 2014. SpaceX-it të Elon Musk iu dha gjithashtu një kontratë sipas atij programi, për kapsulën e saj Crew Dragon dhe ka transportuar astronautë drejt dhe nga ISS që nga viti 2020.

Ndërsa SpaceX është rritur në shërbimet e tij të transportit njerëzor, duke fluturuar mbi një duzinë misione me ekuipazh dhe gjithashtu duke grumbulluar fluturime private me Axiom Space dhe miliarderin Jared Isaacman, Boeing ka mbetur shumë prapa. Gjigandi i hapësirës ajrore fillimisht tentoi një mision pa ekuipazh në ISS në vitin 2019, megjithëse ai dështoi për shkak të problemeve teknike, problemet e mëtejshme vonuan përpjekjen e radhës, derisa ajo u realizua përfundimisht në vitin 2022.

Që nga viti i kaluar, Boeing kishte ngritur tarifa prej 1.5 miliardë dollarësh për shkak të programit Starliner të vonuar prej kohësh. Por, pavarësisht pengesave teknike, NASA dhe Boeing kanë theksuar angazhimin e tyre ndaj misionit dhe sigurisë së dy astronautëve.

Në të vërtetë, për NASA-n një mision i suksesshëm e afron agjencinë një hap më pranë të paturit e dy ofruesve operacionalë të transportit, duke sjellë tepricë kritike në programin Commercial Crew. Sipas kontratës së Boeing, ajo është në linjë për gjashtë misione astronautësh.

Musk postoi në X, platforma e mediave sociale që ai gjithashtu zotëron, për të komentuar mbi misionin, duke vënë në dukje se “ndonëse Boeing mori 4.2 miliardë dollarë për të zhvilluar një kapsulë astronautësh dhe SpaceX mori vetëm 2.6 miliardë dollarë, SpaceX përfundoi 4 vjet më herët”.

 

Musk

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse nuk ndërton ëndrrën tënde, dikush tjetër do të të punësojë për të ndërtuar të tijën.”
— Tony Gaskins
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0