Miliarderi Ray Dalio shpjegon gabimin më të madh që njerëzit e bëjnë në karrierën e tyre


Nga Julian Hayes, autor

Një individ që di diçka për suksesin është investitori miliarder Ray Dalio. Kur diskuton për qëllimet dhe karrierën, Dalio përmend gabimin më të madh që bëjnë njerëzit: “nuk janë aq selektiv sa duhet”.

Ai më tej i shpjegoi këto fjalë duke thënë:

“Disa njerëz dështojnë deri në atë pikë edhe para se t’ia fillojnë. Kanë frikë të refuzojnë një alternativë të mirë për një më të mirë, ata përpiqen të ndjekin shumë qëllime përnjëherë, duke arritur pak ose asnjë prej tyre”.

Unë kam qenë fajtor që nuk kam jam treguar mjaft selektiv në karrierën time dhe një arsye e madhe është se nuk isha aq specifik me atë që doja dhe as me arsyetimin tim. Dhe siç pritej, në mes të projektit, filloi të grumbullohej pakënaqësia.

Një hap i parë i qartë është të kuptoni se çfarë dëshironi nga vetja dhe pse, por më pas, ekziston një pyetje tjetër e rëndësishme.

Çfarë jeni të gatshëm të hiqni dorë për ta marrë atë?

Dalio shpjegon në librin e tij Parimet: Jeta dhe Puna, që ju nuk mund të keni gjithçka që dëshironi. “Zgjedhja e një qëllimi shpesh nënkupton refuzimin e disa gjërave që dëshironi në mënyrë që të merrni gjëra të tjera, për të cilat keni nevojë më shumë”.

Që nga fëmijëria, thënia “asgjë nuk vjen falas në këtë botë” ka qenë gjithnjë e vërtetë edhe kur bëhet fjalë për marrjen e vendimeve.

Të bëhesh më selektiv kërkon që të jeni më të vetëdijshëm për zgjedhjet që bëni.

Në mënyrë të qartë, mendoni për pasojat e zgjedhjeve që i bëni tani dhe se si do të ndikojnë ato në të ardhmen tuaj.

Kur jam në palestër, ndjej shumë dhimbje dhe rraskapitje nga ushtrimet. Sidoqoftë, duke shkuar në palestër, unë përmirësoj shëndetin, energjinë dhe mirëqenien time në termin afatgjatë.

Edhe karriera funksionon në të njëjtën mënyrë. Mund të jetë jashtëzakonisht e dhimbshme, nervoze dhe e frikshme për të ndërtuar një biznes. Por, duke kaluar në këtë fazë të pakëndshme, ju mund të fitoni lirinë, lumturinë, fuqinë ose çfarëdo tjetër që po kërkoni.

Në fund të ditës, gjithçka varet nga sakrificat që bëni, pa marrë parasysh se si po veproni. Nëse nuk sakrifikoni dhe nuk bëheni jashtëzakonisht selektiv, atëherë përfundimisht do të sakrifikoni dëshirat tuaja.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0