Meta ul tarifat e abonimit të BE-së në Facebook dhe Instagram me 40% - Business Magazine Albania

Meta ul tarifat e abonimit të BE-së në Facebook dhe Instagram me 40%

Meta

Meta ul çmimin e versioneve të saj të abonimit pa reklama të Facebook dhe Instagram me 40% për përdoruesit e Bashkimit Evropian për të përmbushur kërkesat rregullatore në rajon.

Kompania e mediave sociale gjithashtu do t’u ofrojë përdoruesve të BE-së akses në Facebook dhe Instagram falas, nëse ata pranojnë t’u shfaqen reklama bazuar në një grup të kufizuar të të dhënave të përdoruesve, tha kompania. 

Meta fillimisht debutoi një shërbim abonimi pa reklama për BE-në në tetor 2023 për shkak të një rregulloreje të BE-së që synonte të shtrëngonte praktikat anti-konkurruese nga kompanitë e teknologjisë. Shërbimi i abonimit hyri gjithashtu në fuqi pasi rregullatorët rajonalë e gjobitën kompaninë mbi 400 milionë dollarë për shkeljen e ligjeve të BE-së për privatësinë e të dhënave.

“Ndryshimet që po shpallim sot plotësojnë kërkesat e rregullatorëve të BE-së dhe shkojnë përtej asaj që kërkohet nga ligji i BE-së,” tha presidenti i Meta, Nick Clegg.

Kompania tha se do të ulë çmimin e shërbimit të saj të abonimit mujor në BE nga 9.99 euro në 5.99 euro për përdoruesit e desktopit dhe nga 12.99 euro në 7.99 euro për përdoruesit e iOS dhe Android. 

Nëse përdoruesit e BE-së zgjedhin “opsionin më pak të personalizuar” për të hyrë në Facebook dhe Instagram falas, ata do të shohin reklama që “mund të jenë më pak të rëndësishme për interesat e një personi”, tha kompania. Për këtë version, Meta tha se do të shfaqë reklama bazuar në një grup minimal të pikave të të dhënave, duke përfshirë moshën e përdoruesve, gjininë, vendndodhjen dhe mënyrën se si ata angazhohen me reklamat.

Për më tepër, përdoruesit e BE-së që zgjedhin opsionin falas do të shohin gjithashtu reklama të pa anashkalueshme që synojnë të “sigurojnë vlerë për reklamuesit”, tha Meta.

Lexo edhe: iPhone mund të bëhen më i vështirë për t’u zhbllokuar nga policia, falë funksionit të ri të rindezjes

Rregulloret e ashpra të BE-së kanë ndikuar në aftësinë e Metës për të debutuar me shpejtësi shërbime të reja në rajon krahasuar me zonat më pak të rregulluara si SHBA-ja Në vitin 2023, për shembull, u desh gati gjysmë viti përpara se Meta të ishte në gjendje të ofronte shërbimin e saj të ngjashëm me Twitter-in, Threads. 

Pedro Pavón, një drejtor i politikave globale të Meta, tha se ndërsa rregullatorët e BE-së e bëjnë të vështirë për kompanitë e bazuara në reklamat në internet të operojnë në rajon, ai beson se praktika e biznesit të ofrimit të reklamave të personalizuara përfaqëson themelin e një interneti modern dhe falas dhe i lejon njerëzit të lidhen me markat dhe produktet më të rëndësishme për ta në mënyra të pandërprera dhe pa ndërprerje.

“Kjo është arsyeja pse unë pres që edhe kur paraqiten disa zgjedhje të barabarta, shumica e njerëzve do të zgjedhin ende shërbimin tonë të personalizuar të reklamave,” tha Pavón.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0