Meta ul tarifat e abonimit të BE-së në Facebook dhe Instagram me 40% - Business Magazine Albania

Meta ul tarifat e abonimit të BE-së në Facebook dhe Instagram me 40%

Meta

Meta ul çmimin e versioneve të saj të abonimit pa reklama të Facebook dhe Instagram me 40% për përdoruesit e Bashkimit Evropian për të përmbushur kërkesat rregullatore në rajon.

Kompania e mediave sociale gjithashtu do t’u ofrojë përdoruesve të BE-së akses në Facebook dhe Instagram falas, nëse ata pranojnë t’u shfaqen reklama bazuar në një grup të kufizuar të të dhënave të përdoruesve, tha kompania. 

Meta fillimisht debutoi një shërbim abonimi pa reklama për BE-në në tetor 2023 për shkak të një rregulloreje të BE-së që synonte të shtrëngonte praktikat anti-konkurruese nga kompanitë e teknologjisë. Shërbimi i abonimit hyri gjithashtu në fuqi pasi rregullatorët rajonalë e gjobitën kompaninë mbi 400 milionë dollarë për shkeljen e ligjeve të BE-së për privatësinë e të dhënave.

“Ndryshimet që po shpallim sot plotësojnë kërkesat e rregullatorëve të BE-së dhe shkojnë përtej asaj që kërkohet nga ligji i BE-së,” tha presidenti i Meta, Nick Clegg.

Kompania tha se do të ulë çmimin e shërbimit të saj të abonimit mujor në BE nga 9.99 euro në 5.99 euro për përdoruesit e desktopit dhe nga 12.99 euro në 7.99 euro për përdoruesit e iOS dhe Android. 

Nëse përdoruesit e BE-së zgjedhin “opsionin më pak të personalizuar” për të hyrë në Facebook dhe Instagram falas, ata do të shohin reklama që “mund të jenë më pak të rëndësishme për interesat e një personi”, tha kompania. Për këtë version, Meta tha se do të shfaqë reklama bazuar në një grup minimal të pikave të të dhënave, duke përfshirë moshën e përdoruesve, gjininë, vendndodhjen dhe mënyrën se si ata angazhohen me reklamat.

Për më tepër, përdoruesit e BE-së që zgjedhin opsionin falas do të shohin gjithashtu reklama të pa anashkalueshme që synojnë të “sigurojnë vlerë për reklamuesit”, tha Meta.

Lexo edhe: iPhone mund të bëhen më i vështirë për t’u zhbllokuar nga policia, falë funksionit të ri të rindezjes

Rregulloret e ashpra të BE-së kanë ndikuar në aftësinë e Metës për të debutuar me shpejtësi shërbime të reja në rajon krahasuar me zonat më pak të rregulluara si SHBA-ja Në vitin 2023, për shembull, u desh gati gjysmë viti përpara se Meta të ishte në gjendje të ofronte shërbimin e saj të ngjashëm me Twitter-in, Threads. 

Pedro Pavón, një drejtor i politikave globale të Meta, tha se ndërsa rregullatorët e BE-së e bëjnë të vështirë për kompanitë e bazuara në reklamat në internet të operojnë në rajon, ai beson se praktika e biznesit të ofrimit të reklamave të personalizuara përfaqëson themelin e një interneti modern dhe falas dhe i lejon njerëzit të lidhen me markat dhe produktet më të rëndësishme për ta në mënyra të pandërprera dhe pa ndërprerje.

“Kjo është arsyeja pse unë pres që edhe kur paraqiten disa zgjedhje të barabarta, shumica e njerëzve do të zgjedhin ende shërbimin tonë të personalizuar të reklamave,” tha Pavón.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0