Meta AI më në fund vjen në BE, por me kufizime - Business Magazine Albania

Meta AI më në fund vjen në BE, por me kufizime

Meta AI më në fund vjen në BE, por me kufizime

Në mes të një beteje të vazhdueshme rregullatore me autoritetet evropiane të privatësisë, Meta njoftoi të enjten se asistenti i saj virtual i fuqizuar nga AI, Meta AI, po lançohet më në fund në Bashkimin Evropian. Ky mjet, i ngjashëm me një chatbot, do të bëhet i disponueshëm në platformat sociale të Metës, por me një grup më të kufizuar funksionesh krahasuar me atë që ofrohet në tregun e SHBA-së.

Ndërkohë, Meta konfirmoi gjithashtu për TechCrunch se Meta AI do të vijë në WhatsApp në Mbretërinë e Bashkuar, duke zgjeruar prezencën e tij përtej Facebook, Instagram dhe syzeve inteligjente Ray-Ban Meta, ku ka qenë i disponueshëm që nga tetori. Meta AI ka qenë i aksesueshëm në SHBA që nga viti 2023, duke shërbyer si një asistent i fuqizuar nga AI, i aftë jo vetëm për të biseduar dhe për t’iu përgjigjur pyetjeve, por edhe për të gjeneruar imazhe, për të krijuar selfie me stile të ndryshme dhe për funksione të tjera kreative. Këto veçori nuk janë ende të disponueshme në versionin evropian. Muajin e kaluar, një version i bazuar në chat i Meta AI u lançua edhe në disa vende të Lindjes së Mesme dhe Afrikës. Tani, duke filluar nga kjo javë, Meta AI do të bëhet i disponueshëm në të 27 vendet anëtare të BE-së, si dhe në 14 vende të tjera evropiane (dhe 21 territore të tjera jashtë Evropës), përfshirë Islandën, Norvegjinë, Serbinë dhe Zvicrën. Përveç mundësisë për të biseduar drejtpërdrejt me asistentin në aplikacionet e Metës, Meta AI do të jetë i aksesueshëm edhe në bisedat në grup. Megjithatë, ky funksion do të lançohet në mënyrë të stadiuar, duke filluar fillimisht me WhatsApp, si në BE ashtu edhe në Mbretërinë e Bashkuar.

Lexo edhe:iPhone-i i palosshëm i Apple mund të jetë modeli më i shtrenjtë ndonjëherë – duke larguar edhe fansat e tij më të mëdhenj

Kundërshtitë mbi privatësinë

Lançimi i Meta AI në BE shënon përpjekjen më të fundit të gjigantit të teknologjisë për të përhapur inteligjencën e tij artificiale në Evropë, pavarësisht shqetësimeve rregullatore mbi përdorimin e të dhënave të përdoruesve për trajnim të modeleve të AI. Ndërsa Meta ka trajnuar modelet e saj të AI mbi përmbajtjen e krijuar nga përdoruesit në SHBA prej vitesh, kompania është përballur me kundërshtime të ashpra në BE për shkak të rregullave të rrepta të privatësisë, si Rregullorja e Përgjithshme e Mbrojtjes së të Dhënave (GDPR). BE-ja kërkon një baza të vlefshme ligjore për përpunimin e të dhënave të njerëzve për trajnimin e modeleve të AI. Pavarësisht këtyre sfidave, në maj të këtij viti, Meta filloi të njoftonte përdoruesit evropianë mbi një ndryshim në politikën e privatësisë, duke u bërë me dije se do të përdorte përmbajtjet e tyre — përfshirë komentet, ndërveprimet, përditësimet e statusit, fotot dhe përshkrimet e tyre — për trajnim të AI. Kompania argumentoi se kjo ishte e nevojshme për të siguruar që modeli i AI të reflektonte gjuhët, gjeografinë dhe referencat kulturore të Evropës. Megjithatë, në qershor, Meta u detyrua të ndalonte planet e saj për shkak të shqetësimeve të ngritura nga Komisioni Irlandez për Mbrojtjen e të Dhënave (DPC), rregullatori kryesor i Metës në BE. DPC argumentoi se Meta nuk kishte marrë pëlqimin e qartë të përdoruesve për të përpunuar të dhënat e tyre. Në vend të një opt-in të qartë (ku përdoruesit do të duhej të jepnin miratimin e tyre), Meta kishte krijuar një proces të ndërlikuar për t’u çregjistruar (opt-out), duke u bazuar në një klauzolë të GDPR të njohur si “interes i ligjshëm”. DPC nuk e pranoi këtë justifikim dhe Meta u detyrua të rishikonte qasjen e saj. Kompania konfirmoi për TechCrunch se versioni i Meta AI që po lançohet në BE nuk është trajnuar mbi të dhënat e përdoruesve evropianë. Për këtë arsye, Meta nuk do të njoftojë përdoruesit për ndonjë ndryshim apo të kërkojë pëlqimin e tyre, pasi pretendon se teknologjia nuk është trajnuar me informacionet e tyre. “Modeli që fuqizon këto veçori të Meta AI nuk është trajnuar mbi të dhënat e përdoruesve të BE-së,” tha Anna Dack, menaxhere e komunikimit për inovacionin në Meta për rajonin EMEA. Meta fillimisht u përball me sfida të ngjashme rregullatore edhe në Mbretërinë e Bashkuar, e cila megjithëse është jashtë BE-së pas Brexit-it, ruan një regjim të ngjashëm të mbrojtjes së të dhënave të bazuar në GDPR. Verën e kaluar, Zyra e Komisionerit të Informacionit (ICO) i kërkoi Metës të ndalonte planet për trajnim të AI mbi të dhënat e përdoruesve britanikë. Pas rishikimit të procesit të çregjistrimit, Meta arriti të lançonte Meta AI në Mbretërinë e Bashkuar, pa një kundërshtim të drejtpërdrejtë nga ICO, e cila megjithatë tha se do të monitoronte situatën. Kur u pyet nëse Meta AI është trajnuar mbi të dhënat e përdoruesve britanikë, një zëdhënës i Metës iu referua një njoftimi të mëparshëm të bërë në shtator, ku thuhej se kompania do të fillonte trajnimin e modeleve të saj mbi përmbajtjen e përdoruesve “në muajt në vijim”, duke sugjeruar se procesi ende nuk ka nisur plotësisht.

“Chat inteligjent”

Për momentin, Meta AI në BE do të kufizohet në një funksion të thjeshtë chat-i, të disponueshëm në gjashtë gjuhë evropiane: anglisht, frëngjisht, spanjisht, portugalisht, gjermanisht dhe italisht. Kjo veçori do të jetë e integruar në WhatsApp, Instagram, Messenger dhe Facebook. Përdoruesit do të mund të aktivizojnë asistentin duke klikuar një ikonë të vogël blu dhe duke i bërë një pyetje, të ngjashme me një motor kërkimi. Siç u përmend më herët, Meta AI do të vijë edhe në bisedat në grup, por lançimi do të bëhet në faza — fillimisht në WhatsApp, e më pas në Messenger dhe Instagram Direct Messaging. Përdoruesit do të mund ta thërrasin asistentin duke shkruar “@MetaAI”, e më pas duke bërë një pyetje, si për shembull “Ku mund të ha darkë sonte?”. Megjithëse Meta deklaron se Meta AI ka një “kuptim të avancuar” të kërkesave të përdoruesve, kompania thekson se kjo nuk nënkupton personalizim të bazuar në të dhënat e përdoruesve, por vetëm një optimizim të kërkimit të informacionit. Sidoqoftë, Meta ka bërë të qartë se ky është vetëm hapi i parë dhe se synon të arrijë të njëjtin nivel funksionaliteti si në SHBA, gjë që me shumë gjasa do të përfshijë përplasje të mëtejshme mes kompanisë dhe rregullatorëve evropianë.

Meta AI

techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0