Mendojeni dy herë para se të humbisni punonjësit tuaj më të mirë

Mendojeni dy herë para se të humbisni punonjësit tuaj më të mirë


Çfarë bëjmë ne normalisht si punëdhënës kur punonjësi ynë më i mirë është duke na lënë? Pjesën më të madhe të kohës, veçanërisht kur një kompani e vogël, e cila udhëhiqet nga një pronar i vetëm mendojnë se edhe nëse dikush largohet … Do të marrin dikë tjetër më të mirë ….

A është kjo qasja e drejtë nëse dikush largohet nga një organizatë që është me të vërtetë e rëndësishme në sistem? Pse menaxheri apo pronarët e kompanive të tilla nuk mund ta mbajnë personin që po largohet?

Lexoni: Punonjësi në qendër të vëmendjes, pas klientit…

Kam hasur me shumë njerëz që kanë kompani të vogla dhe ëndërrojnë të bëhen korporata të mëdha, por nuk e pranojnë sistemin hierarkik dhe fillojnë të kërcejnë në të gjitha nivelet pa qenë nevoja. Në formë tjetër, ata nuk i japin autoritet të tjerëve dhe nuk u lejojnë atyre të rriten. Ata punësojnë profesionistë të mirë për përmirësimin e kompanisë dhe përfundimisht bëjnë atë që duan dhe nuk respektojnë mendimet e personit të punësuar që vjen nga një background i mirë profesional dhe në fund frustrimi vazhdon në anën më të lartë në mendjen e punonjësit.

Një kusht i tillë detyron një punonjës të largohet nga një organizatë dhe duhet thënë që kjo është humbja e kompanisë dhe jo e punonjësit, sepse njerëzit e tillë do të punësohen diku tjetër në një mënyrë më të mirë.

Ne duhet të respektojmë mendimin e punonjësve të kualifikuar dhe me përvojë, të cilët mund të jenë një aset shumë i rëndësishëm për organizatën. Vlerësoni – Respektoni – Pranoni sugjerimet dhe respektin e tyre vetjak. Ata kurrë nuk do t’ju lënë!

/Shkruar në LinkedIn nga Bankim Purohit

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0