Me vetëm analizimin e shprehjes së fytyrës tuaj eBay ju tregon çfarë dhuratash të blini për Krishtlindje


eBay është duke përdorur “teknologjinë e njohjes emocionale” për të ndihmuar blerësit të vendosin se çfarë dhuratash duan më shumë për Krishtlindje.

Ditën e martë në Londër ai hapi një dyqan, ku blerësit mund të hyjnë në një kabinë që përmban një ekran, kufje dhe një aparat fotografik. Në fillim vendosni një palë kufje dhe një zë i qetë ju shpjegon se çfarë do të ndodhë. Përdoruesi shkruan emrin e tij, email-in, moshën dhe gjininë. Më pas do të shfaqen imazhet e 12 produkteve të ndryshme, për rreth10 sekonda secila.

me-vetem-analizimin-e-shprehjes-se-fytyres-tuaj-ebay-ju-tregon-cfare-dhuratash-te-blini-per-krishtlindje-businessmag

Për të reduktuar stresin, eBay i ka projektuar hapësirat për të qenë sa më qetësuese të jetë e mundur dhe me ndriçim të ulët. Kamera përdor teknologjinë bio-analitike dhe dizajnin e kodimit të fytyrës të projektuar nga Lightwave, për të zbuluar reagimin e përdoruesit për çdo produkt. Për shembull, në qoftë se përdoruesi buzëqesh në një produkt, kamera do të zbulojë cepat e buzëve në rritje dhe rrudhosjen e syve, ndërsa nëse përdoruesi mbledh vetullat dhe rrudhos ballin do të zbulohet.

Pasi ka parë 12 produktet, përdoruesit i dërgohet një email që përmban rezultatet duke i treguar se te cilat produkte ai ka reaguar më mirë dhe se cilat nuk i kanë pëlqyer. eBay ka quajtur dyqanin e tij në Londër “The Ultimate do good, feel good Shop.” Edhe pse ai është hapur vetëm për dy ditë, kompania beson se kjo mund të jetë e ardhmja e blerjeve (shopping).

 

burimi: acp

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale