Me vetëm analizimin e shprehjes së fytyrës tuaj eBay ju tregon çfarë dhuratash të blini për Krishtlindje - Business Magazine Albania

Me vetëm analizimin e shprehjes së fytyrës tuaj eBay ju tregon çfarë dhuratash të blini për Krishtlindje


eBay është duke përdorur “teknologjinë e njohjes emocionale” për të ndihmuar blerësit të vendosin se çfarë dhuratash duan më shumë për Krishtlindje.

Ditën e martë në Londër ai hapi një dyqan, ku blerësit mund të hyjnë në një kabinë që përmban një ekran, kufje dhe një aparat fotografik. Në fillim vendosni një palë kufje dhe një zë i qetë ju shpjegon se çfarë do të ndodhë. Përdoruesi shkruan emrin e tij, email-in, moshën dhe gjininë. Më pas do të shfaqen imazhet e 12 produkteve të ndryshme, për rreth10 sekonda secila.

me-vetem-analizimin-e-shprehjes-se-fytyres-tuaj-ebay-ju-tregon-cfare-dhuratash-te-blini-per-krishtlindje-businessmag

Për të reduktuar stresin, eBay i ka projektuar hapësirat për të qenë sa më qetësuese të jetë e mundur dhe me ndriçim të ulët. Kamera përdor teknologjinë bio-analitike dhe dizajnin e kodimit të fytyrës të projektuar nga Lightwave, për të zbuluar reagimin e përdoruesit për çdo produkt. Për shembull, në qoftë se përdoruesi buzëqesh në një produkt, kamera do të zbulojë cepat e buzëve në rritje dhe rrudhosjen e syve, ndërsa nëse përdoruesi mbledh vetullat dhe rrudhos ballin do të zbulohet.

Pasi ka parë 12 produktet, përdoruesit i dërgohet një email që përmban rezultatet duke i treguar se te cilat produkte ai ka reaguar më mirë dhe se cilat nuk i kanë pëlqyer. eBay ka quajtur dyqanin e tij në Londër “The Ultimate do good, feel good Shop.” Edhe pse ai është hapur vetëm për dy ditë, kompania beson se kjo mund të jetë e ardhmja e blerjeve (shopping).

 

burimi: acp

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0