McDonald’s dhe markat e tjera të mëdha paralajmërojnë se konsumatorët me të ardhura të ulëta kanë filluar të godasin - Business Magazine Albania

McDonald’s dhe markat e tjera të mëdha paralajmërojnë se konsumatorët me të ardhura të ulëta kanë filluar të godasin

McDonald's

Disa nga korporatat më të njohura të Amerikës po thonë se konsumatorët e tyre po shtypen nga inflacioni ndërsa çmimet vazhdojnë të rriten.

Inflacioni ka dominuar diskursin e korporatave të Amerikës gjatë tre viteve të fundit pas lehtësimit të politikës monetare të shkaktuar nga pandemia dhe triliona dollarëve në lehtësimin e Covid-it . Megjithëse ritmi i rritjes së çmimeve është ftohur që kur Rezerva Federale filloi të rrisë normat e interesit në fillim të vitit 2022, konsumatorët ende po ndiejnë shtrëngimin, dhe shpesh duke shtrënguar fijet e kuletave, ndërsa kostot vazhdojnë të rriten.

″Është e qartë se presionet e konsumatorëve me bazë të gjerë vazhdojnë në mbarë botën. Konsumatorët vazhdojnë të jenë edhe më diskriminues me çdo dollar që shpenzojnë pasi u përballën me çmime të larta në shpenzimet e tyre të përditshme”, tha CEO i McDonald’s Chris Kempczinski.

Paga e punëtorëve ka vazhduar të rritet, siç dëshmohet nga statistikat e kostos së punësimit të tremujorit të parë, por, gjithashtu, edhe çmimet që paguajnë konsumatorët tipikë, po rriten, duke reduktuar të ardhurat e shtuara nga këto paga më të larta

Sigurisht, norma e inflacionit ka rënë ndjeshëm. Indeksi i çmimeve të konsumit, një shportë e gjerë mallrash dhe shërbimesh, u rrit me një normë vjetore prej 3.5% në mars krahasuar me të njëjtin muaj të një viti më parë.  Kjo është shumë më e ulët se niveli i lartë 40-vjeçar prej 9.1% i parë në mesin e vitit 2022, por mbetet mbi objektivin prej 2% të vendosur nga Fed, zyrtarët e së cilës kanë theksuar inflacionin kokëfortë si arsyen për mbajtjen e normave të interesit më të larta. Dhe kjo rritje e qëndrueshme vjetore prej 3.5% po e përkeqëson ndjenjën ekonomike, edhe pas një periudhe inflacioni të arratisur, çmimet nuk bien. Ky është një problem për McDonald’s dhe një mori firmash të tjera që u shërbejnë klientëve që po ndiejnë tronditje.

Por, vlen të theksohet se jo të gjitha kompanitë që përballen me konsumatorët po e ndjejnë nxehtësinë.

Për shembull në kompaninë e Coca-Cola menaxhmenti ka parë një theks më të madh te vlera, duke thënë se fuqia blerëse e konsumatorëve me të ardhura më të ulëta ka marrë një goditje. Megjithatë, drejtuesit kanë pohuar se përsa i përket pjesës së pijeve joalkoolike, konsumatori amerikan, në të gjitha shtresat e të ardhurave, “mbetet në gjendje të mirë”.

cnbc.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0