McDonald’s dëshmon forcën e markës së tij


Mos u shqetësoni, nuk jeni duke humbur shikimin tuaj dhe nuk ka asgjë të keqe me ekranin tuaj. Këto reklama të McDonald’s që po shfaqen janë qëllimisht të paqarta. Megjithatë, vë bast që ju e dini saktësisht se cilët artikuj ushqimorë janë duke u reklamuar.

Lexoni: 5 Franshizat më të mira botërore që mund të hapen nga të gjithë

Në vend që të shfaqet e dukshme në reklamën e saj, në mënyrë që kalimtarët të kujtojnë se McDonald’s ekziston, kjo fushatë nga agjencia lokale TBWA San Juan ka pak argëtim me fuqinë e markës McDonald’s.

Me slogan ‘Say No More’, kjo fushatë e di se harqet e artë të logos si dhe produktet e saj flasin vetë. Ajo mbështetet vetëm në një përafrim të paqartë të ushqimit të tij për të hapur oreksin e njerëzve dhe atë çka atyre ju nevojitet. Ky është një testament për suksesin e markës, ose një koment shqetësues për zakonet e konsumatorit. Ose pak nga të dyja.

Me një hapësirë të mbushur me fletëpalosje dhe reklama billboard, markat duhet të jenë të kujdesshme të mos tejmbushin konsumatorët me promovime produktesh apo shërbimesh që shpesh herë bëhen të vështira për t’u shitur. Megjithatë, me këto imazhe impresionuese, McDonald’s qëndron larg reklamimit tradicional duke e ulur intensitetin e mesazhit.

Sa i përket promovimit të ushqimit të shpejtë, kjo është padyshim një përpjekje më dinjitoze sesa fushata e fundit e Burger King, e cila i inkurajonte njerëzit që të digjnin posterat e rivalëve të tyre me një aplikacion të realitetit të shtuar.

Lexoni: Çfarë duhet të dini kur krijoni logon e kompanisë suaj?

burimi: creativebloq

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale