5 Franshizat më të mira botërore që mund të hapen nga të gjithë - Business Magazine Albania

5 Franshizat më të mira botërore që mund të hapen nga të gjithë


Në këtë artikull BusinessMag ju sjell çdo gjë që ju duhet të dini rreth kostove të fillimit dhe mundësive të investimit për 5 kompanitë më të mëdha në Franchise 500.

Çdo vit sillen ide dhe mundësi të reja. Pra, nëse ju keni një ide biznesi brilante, nuk ekziston një moment më i mirë për të filluar se tani. Nëse ju jeni ende duke pritur për idenë tuaj të madhe, atëherë duhet të konsideroni një investim në franshizë.

Lexoni: Franchise vs Startup: Cila është më e mira për ju?

Ju mund të përdorni këtë listë për të kërkuar franshizën në industrinë dhe vendin që ju përshtatet. Ndërsa është e rëndësishme të mbahet mend se fillimi i çdo biznesi vjen me rreziqet e veta, këto franshiza mund t’ju ndihmojnë me trajnim dhe marketing për t’ju dhënë shtysën më të mirë për të bërë investimin tuaj të radhës.

McDonald’s

Vitin e kaluar, McDonald’s ishte i dyti në listën e franshizave më të preferuara. Këtë vit, ai merr vendin e parë, pavarësisht se kjo franshizë kushton me një vlerë prej shtatë shifrash.

CEO: Steve Easterbrook
Selia e biznesit: Oak Brook, Ill.
Franchising që nga viti: 1955
Investimi fillestar: $1,008,000 – $2,214,080
Njësi të reja në vitin 2017: 507 njësi (1.4%)
Trajnimi: 6 deri në 24 muaj në punë, 75 orë mësimi
Suport për marketingun

7-Eleven

7-Eleven renditet në vendin e dytë në listën e Franchise 500. Ka pasur 3,336 njësi të reja në vitin 2017 – më shumë se tre nga kompanitë në këtë listë. Ndoshta kjo për arsye se për të hapur një 7-Eleven kushton $ 37,550, duke e bërë atë një nga franshizat më të përballueshme në këtë listë.

CEO: Joseph DePinto
Selia e biznesit: Dallas
Franchising që nga viti: 1964
Investimi fillestar: $37,550 – $1,149,900
Njësi të reja në vitin 2017: 3,336 njësi (5.7%)
Trajnim: 240 orë pune, 24 orë mësimi
Suport për marketingun

Dunkin ‘Donuts

Dunkin ‘Donuts renditet poshtë McDonald’s dhe 7-Eleven. Ajo mban gjithashtu një rritje të qëndrueshme, duke shtuar 346 njësi në vitin e fundit dhe 1,294 që nga fillimi i vitit 2015. Tani, ju mund të gjeni dyqanet e Dunkin’ Donuts në 32 vende.

CEO: Nigel Travis
Selia e biznesit: Canton, Mass.
Franchising që nga viti: 1955
Investimi fillestar: $228,620 – $1,691,200
Njësi në vitin 2017: 346 njësi (2.9%)
Trajnim: 219 – 324 orë pune, 68 – 73 orë mësimi
Suport për marketingun

The UPS Store

The UPS Store është rankuar në industrinë e shërbimeve për 27 vjet dhe nuk ka ndryshuar këtë vit renditjen falë fuqisë financiare dhe stabilitetit.

CEO: Tim Davis
Selia e biznesit: San Diego, Calif.
Franchising që nga viti: 1980
Investimi fillestar: $ 177,955 në $ 402,595
Njësi të reja në vitin 2017: 69 njësi (1.4 përqind)
Trajnimi: 80 orë në punë, 72 orë mësimi
Suport për marketingun

RE / MAX SH.PK

RE / MAX është renditur i 8 në mesin e Franchise 500 një vit më parë, por në vitin 2018 ka shkuar në vendin e 5-të. Agjencia e pasurive të paluajtshme është rritur si brenda dhe jashtë vendit, duke shtuar 97 franshiza amerikane përveç 246 franshizave ndërkombëtare.

CEO: Dave Liniger dhe Adam Contos
Selia e biznesit: Denver
Franchising që nga viti: 1975
Investimi fillestar: $ 37,500 deri në $ 225,000
Njësi të reja në vitin 2017: 84 njësi (3.2 përqind)
Trajnimi: 31 orë mësimi
Suport për marketingun

burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0