Franchise vs Startup: Cila është më e mira për ju? - Business Magazine Albania

Franchise vs Startup: Cila është më e mira për ju?


Jeni të lodhur duke punuar për dikë tjetër dhe doni të filloni biznesin tuaj, por nuk e dini nëse ju duhet t’a nisni atë nga e para. Më poshtë ju mund të gjeni pro-t dhe kundra-t e franchise dhe startups dhe të vendosni cila është ajo që funksionon dhe ju pështatet më shumë ju.

Avantazhet dhe disavantazhet e një franchise:

Sukses më i madh: Një franchise është një sistem i provuar. Të gjitha franchiset veprojë nën një sistem të përbashkët dhe ata janë përgjegjës vetëm nga dita e tyre në operacionet e përditshme. Gjithashtu, ata marrin të trajnuar në lidhje me linjat e produkteve, marketing, se si të merren me stafin dhe aspekte të tjera të aktiviteteve të tyre të përditshme. Në thelb, ata marrin një mbështetje të vazhdueshme për bizneset e tyre e cila u sjell atyre sukses.

Njohja e markës: Franchises sjell ndërgjegjësimin e markës që nga dita e parë. Prandaj, konsumatorët do të kenë informacione në lidhje me produktet tuaja dhe në këtë mënyrë do të rriten shitjet tuaja. Duke blerë një franchise, në të vërtetë jeni duke blerë një biznes që është i gatshëm dhe duke ju pritur për të filluar.

Tarifat: Ka një tarifë për blerjen e franchise dhe tarifa të vazhdueshme që ju duhet t’i paguani franshizuesit. Tarifat e hyrjes janë zakonisht shumë të larta dhe ka edhe kosto fikse çdo muaj / vit për të përdorur emrin e markës.

Nuk ka liri: Ju nuk keni lirinë për të ndryshuar linjën e produkteve, dekorimin e dyqanit apo ndonjë gjë tjetër në një sistem franchise. Ajo është shumë e kufizuar dhe ju duhet të ndiqni disa rregulla për të mbrojtur licencën tuaj të franshizës.

Avantazhet dhe disavantazhet e një startup:

Inovacioni dhe Kreativiteti: Themelimi i një startup-i ka nevojë për risi dhe kreativitet. Nëse ju jeni një person shumë krijues, i pasur me ide të ndryshme dhe ju doni t’i bëni këto ide realitet, atëherë, ju duhet patjetër të filloni një të tillë.

Liria profesionale dhe Rritja: Kur ju keni biznesin tuaj, ju mund të punoni në çdo kohë që ju dëshironi. Gjithashtu, në varësi të biznesit tuaj, ju mund të punoni kudo që ju dëshironi. Ju nuk keni nevojë për të raportuar tek njerëz të tjerë. Kjo do të thotë se ju keni vetë lirinë tuaj profesionale. Për më tepër, bizneset franchise mund të rriten deri në një pikë të caktuar, por nuk ka asnjë kufizim për rritjen e një biznesi startup.

Shanse të larta për dështim: Për fat të keq, startups kanë një normë më të lartë dështimi në krahasim me bizneset franchise. Statistikat tregojnë se 25% e bizneseve startup dështojnë brenda vitit të tyre të parë, 50% i mbetur dështojnë brenda pesë vitesh dhe rreth 25% i mbetur dhjetë vitet e fundit. Prandaj, është shumë e rrezikshme për të nisur një startup, por mos harroni se rrezik i lartë është i barabartë me kthim të lartë. Nëse keni sukses, ju mund të bëheni edhe miliarder!

Franchise*– është praktika e të drejtës për të përdorur modelin e biznesit të firmës dhe markës për një periudhë të përcaktuar kohore.

Burimi: entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0