Lexoni: 5 Franshizat më të mira botërore që mund të hapen nga të gjithë
Në vend që të shfaqet e dukshme në reklamën e saj, në mënyrë që kalimtarët të kujtojnë se McDonald’s ekziston, kjo fushatë nga agjencia lokale TBWA San Juan ka pak argëtim me fuqinë e markës McDonald’s.
Me slogan ‘Say No More’, kjo fushatë e di se harqet e artë të logos si dhe produktet e saj flasin vetë. Ajo mbështetet vetëm në një përafrim të paqartë të ushqimit të tij për të hapur oreksin e njerëzve dhe atë çka atyre ju nevojitet. Ky është një testament për suksesin e markës, ose një koment shqetësues për zakonet e konsumatorit. Ose pak nga të dyja.
Me një hapësirë të mbushur me fletëpalosje dhe reklama billboard, markat duhet të jenë të kujdesshme të mos tejmbushin konsumatorët me promovime produktesh apo shërbimesh që shpesh herë bëhen të vështira për t’u shitur. Megjithatë, me këto imazhe impresionuese, McDonald’s qëndron larg reklamimit tradicional duke e ulur intensitetin e mesazhit.
Sa i përket promovimit të ushqimit të shpejtë, kjo është padyshim një përpjekje më dinjitoze sesa fushata e fundit e Burger King, e cila i inkurajonte njerëzit që të digjnin posterat e rivalëve të tyre me një aplikacion të realitetit të shtuar.
Lexoni: Çfarë duhet të dini kur krijoni logon e kompanisë suaj?
burimi: creativebloq
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.