McDonald's dëshmon forcën e markës së tij - Business Magazine Albania

McDonald’s dëshmon forcën e markës së tij


Mos u shqetësoni, nuk jeni duke humbur shikimin tuaj dhe nuk ka asgjë të keqe me ekranin tuaj. Këto reklama të McDonald’s që po shfaqen janë qëllimisht të paqarta. Megjithatë, vë bast që ju e dini saktësisht se cilët artikuj ushqimorë janë duke u reklamuar.

Lexoni: 5 Franshizat më të mira botërore që mund të hapen nga të gjithë

Në vend që të shfaqet e dukshme në reklamën e saj, në mënyrë që kalimtarët të kujtojnë se McDonald’s ekziston, kjo fushatë nga agjencia lokale TBWA San Juan ka pak argëtim me fuqinë e markës McDonald’s.

Me slogan ‘Say No More’, kjo fushatë e di se harqet e artë të logos si dhe produktet e saj flasin vetë. Ajo mbështetet vetëm në një përafrim të paqartë të ushqimit të tij për të hapur oreksin e njerëzve dhe atë çka atyre ju nevojitet. Ky është një testament për suksesin e markës, ose një koment shqetësues për zakonet e konsumatorit. Ose pak nga të dyja.

Me një hapësirë të mbushur me fletëpalosje dhe reklama billboard, markat duhet të jenë të kujdesshme të mos tejmbushin konsumatorët me promovime produktesh apo shërbimesh që shpesh herë bëhen të vështira për t’u shitur. Megjithatë, me këto imazhe impresionuese, McDonald’s qëndron larg reklamimit tradicional duke e ulur intensitetin e mesazhit.

Sa i përket promovimit të ushqimit të shpejtë, kjo është padyshim një përpjekje më dinjitoze sesa fushata e fundit e Burger King, e cila i inkurajonte njerëzit që të digjnin posterat e rivalëve të tyre me një aplikacion të realitetit të shtuar.

Lexoni: Çfarë duhet të dini kur krijoni logon e kompanisë suaj?

burimi: creativebloq

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0