Ndërtimi i markave të forta që nuk kanë vetëm qëllim të shesin, por të rezonojnë me klientët, është një mënyrë për të siguruar jetëgjatësinë e tyre në një kohë kur besnikëria ndaj markave po bie.
Ky është këndvështrimi i Susan Credle nga Interpublic Group, e cila thotë: “Të jemi të kujdesshëm nëse e hedhim poshtë fuqinë e markës, nëse nuk jemi të përkushtuar për të ndërtuar një të tillë të fortë.”
Këshilltarja globale kreative në IPG dhe kryetare e FCB e thekson nevojën për të rikthyer dhe theksuar këtë përkushtim në udhëzuesin e ri të WARC: “Si t’i bindim drejtuesit e lartë: Si të provojmë që marketingu funksionon në kohë të pasigurta.”
Pse ka rëndësi përkushtimi ndaj ndërtimit të markës
Studimet tregojnë se besnikëria e konsumatorëve ndaj markave është në rënie. Prandaj, për të nxitur rritjen, marketierët duhet të fokusohen te ndërtimi dhe investimi në marka në mënyrë autentike dhe të qëndrueshme — mjaftueshëm sa për t’u bërë me rëndësi për njerëzit. Marketingu efektiv krijon lidhje të qëndrueshme dhe kuptimplota, që çojnë në angazhim emocional dhe rezultate më të mira në kohë.
Pikat kryesore për të mbajtur mend:
- Çdo gjë është markë, prandaj çdo veprim i bërë në emër të një marke ka potencialin për ta ndërtuar, ruajtur ose dëmtuar atë. Çdo veprim ka rëndësi.
- Investimi në reklamën e performancës është gjithashtu reklamë për markën. Kur këto dy strategji përputhen, ato rezonojnë më mirë me audiencën.
- Durimi është thelbësor. Ndërtimi i një marke të fortë kërkon vite, jo muaj. Duhet konsistencë, autenticitet dhe një strategji e menduar mirë.
- Forca është cilësi kyçe e një CMO-je. Drejtuesit e marketingut duhet të ndajnë një vizion të qartë me CEO-n, të duan markën më shumë se rolin e tyre, të marrin vendime në kohën e duhur duke u mbështetur në mendje, zemër dhe instinkt — dhe të investojnë kohë në ndërtimin e saj.
LEXO EDHE:Trump rrëmben ëndrrën e studentëve në Harvard, reagon edhe studentja shqiptare
Ndërtimi i një marke kërkon kohë dhe përkushtim, sepse lidhet me krijimin e lidhjeve emocionale. Marketierët që janë seriozë në ndërtimin e një marke të fortë, duhet të jenë të vetëdijshëm që kërkon të dyja. “Kur pasiguria ekonomike rikthehet në qendër të vëmendjes, mund të duket kundërintuitive të investosh në fuqinë e markës. Por, në kohë të tilla, na duhen më shumë se kurrë besimtarët e markës,” – përfundon Credle.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.