Markat ndërtojnë rezultate të qëndrueshme me kohë dhe përkushtim - Business Magazine Albania

Markat ndërtojnë rezultate të qëndrueshme me kohë dhe përkushtim

Markat ndërtojnë rezultate të qëndrueshme me kohë dhe përkushtim
~3 minuta lexim

Ndërtimi i markave të forta që nuk kanë vetëm qëllim të shesin, por të rezonojnë me klientët, është një mënyrë për të siguruar jetëgjatësinë e tyre në një kohë kur besnikëria ndaj markave po bie.

Ky është këndvështrimi i Susan Credle nga Interpublic Group, e cila thotë: “Të jemi të kujdesshëm nëse e hedhim poshtë fuqinë e markës, nëse nuk jemi të përkushtuar për të ndërtuar një të tillë të fortë.”

Këshilltarja globale kreative në IPG dhe kryetare e FCB e thekson nevojën për të rikthyer dhe theksuar këtë përkushtim në udhëzuesin e ri të WARC: “Si t’i bindim drejtuesit e lartë: Si të provojmë që marketingu funksionon në kohë të pasigurta.”

Pse ka rëndësi përkushtimi ndaj ndërtimit të markës
Studimet tregojnë se besnikëria e konsumatorëve ndaj markave është në rënie. Prandaj, për të nxitur rritjen, marketierët duhet të fokusohen te ndërtimi dhe investimi në marka në mënyrë autentike dhe të qëndrueshme — mjaftueshëm sa për t’u bërë me rëndësi për njerëzit. Marketingu efektiv krijon lidhje të qëndrueshme dhe kuptimplota, që çojnë në angazhim emocional dhe rezultate më të mira në kohë.

Pikat kryesore për të mbajtur mend:

  • Çdo gjë është markë, prandaj çdo veprim i bërë në emër të një marke ka potencialin për ta ndërtuar, ruajtur ose dëmtuar atë. Çdo veprim ka rëndësi.
  • Investimi në reklamën e performancës është gjithashtu reklamë për markën. Kur këto dy strategji përputhen, ato rezonojnë më mirë me audiencën.
  • Durimi është thelbësor. Ndërtimi i një marke të fortë kërkon vite, jo muaj. Duhet konsistencë, autenticitet dhe një strategji e menduar mirë.
  • Forca është cilësi kyçe e një CMO-je. Drejtuesit e marketingut duhet të ndajnë një vizion të qartë me CEO-n, të duan markën më shumë se rolin e tyre, të marrin vendime në kohën e duhur duke u mbështetur në mendje, zemër dhe instinkt — dhe të investojnë kohë në ndërtimin e saj.

LEXO EDHE:Trump rrëmben ëndrrën e studentëve në Harvard, reagon edhe studentja shqiptare
Ndërtimi i një marke kërkon kohë dhe përkushtim, sepse lidhet me krijimin e lidhjeve emocionale. Marketierët që janë seriozë në ndërtimin e një marke të fortë, duhet të jenë të vetëdijshëm që kërkon të dyja. “Kur pasiguria ekonomike rikthehet në qendër të vëmendjes, mund të duket kundërintuitive të investosh në fuqinë e markës. Por, në kohë të tilla, na duhen më shumë se kurrë besimtarët e markës,” – përfundon Credle.

warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0